Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Keurmeester omgeving Utrecht / Houten gezocht  (gelezen 1047 keer)

Offline LeonRodenburg

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
Keurmeester omgeving Utrecht / Houten gezocht
« Gepost op: 23-06-2020 16:11 u »
Zijn er in omgeving Utrecht / Houten nog keurmeesters die een aantal van mijn brouwsels eens willen proeven? Ik ga niet verklappen waarom om het experiment niet teveel te beďnvloeden. Ik heb in mijn directe omgeving helaas niemand die echt objectief naar de brouwsels kan kijken. Zelf ben ik geen onervaren proever maar ik wil mijn bevindingen eens laten bevestigen of ontkennen door een ander. Dus vandaar de vraag.

Ik kom de bieren graag een keer langs brengen. Flesjes mag je uiteraard houden om zelf weer te bottelen. En er zal zeker een klein bedankje bij zitten.

:biersmile:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Keurmeester omgeving Utrecht / Houten gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 23-06-2020 22:38 u »
Zijn er in omgeving Utrecht / Houten nog keurmeesters die een aantal van mijn brouwsels eens willen proeven? Ik ga niet verklappen waarom om het experiment niet teveel te beďnvloeden. Ik heb in mijn directe omgeving helaas niemand die echt objectief naar de brouwsels kan kijken. Zelf ben ik geen onervaren proever maar ik wil mijn bevindingen eens laten bevestigen of ontkennen door een ander. Dus vandaar de vraag.

Ik kom de bieren graag een keer langs brengen. Flesjes mag je uiteraard houden om zelf weer te bottelen. En er zal zeker een klein bedankje bij zitten.

:biersmile:

Bij de Kromme Haring in Utrecht komt regelmatig een groep ervaren hobbybrouwers bijeen. Dit zal even niet het geval geweest zijn in verband met Covid-19 maar met de huidige versoepelingen kan het zijn dat ze over niet al te lange tijd weer bijeenkomsten hebben.

Offline LeonRodenburg

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 24-06-2020 13:30 u »
Bij de Kromme Haring in Utrecht komt regelmatig een groep ervaren hobbybrouwers bijeen. Dit zal even niet het geval geweest zijn in verband met Covid-19 maar met de huidige versoepelingen kan het zijn dat ze over niet al te lange tijd weer bijeenkomsten hebben.

Bedankt voor het meedenken! Ik zit sinds een aantal weken ook in die groep, maar vanwege Corona nog geen bijeenkomst bij de Kromme Haring bij kunnen wonen helaas. Ik ga de vraag daar ook even stellen. Ik was hier begonnen met posten omdat het bereik hier wat groter is waarschijnlijk.

Online Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 24-06-2020 21:38 u »
Bedankt voor het meedenken! Ik zit sinds een aantal weken ook in die groep, maar vanwege Corona nog geen bijeenkomst bij de Kromme Haring bij kunnen wonen helaas. Ik ga de vraag daar ook even stellen. Ik was hier begonnen met posten omdat het bereik hier wat groter is waarschijnlijk.

Misschien dat ze na de versoepelingen die deze avond zijn aangekondigd toch weer bijeenkomsten in aangepaste vorm kunnen houden.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #4 Gepost op: 24-06-2020 23:05 u »
Zelf ben ik geen onervaren proever maar ik wil mijn bevindingen eens laten bevestigen of ontkennen door een ander. Dus vandaar de vraag.

Ik woon niet in Utrecht, maar weet wel dat bij de Amersvallei (Amersfoort) enkele keurmeester zitten... En je mag mij altijd wat opsturen... ik keur het graag voor je  :brouwen: :biersmile:

Offline LeonRodenburg

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 25-06-2020 09:41 u »
Misschien dat ze na de versoepelingen die deze avond zijn aangekondigd toch weer bijeenkomsten in aangepaste vorm kunnen houden.

Laten we het hopen!

Ik woon niet in Utrecht, maar weet wel dat bij de Amersvallei (Amersfoort) enkele keurmeester zitten... En je mag mij altijd wat opsturen... ik keur het graag voor je  :brouwen: :biersmile:

Haha oké, ik probeer het eerst hier in de buurt, maar mocht ik niemand vinden stuur ik er een paar op  :proost:

Offline RGeraads

• Super lid
    • Brouwerij Stijl
« Reactie #6 Gepost op: 25-06-2020 10:46 u »
Almere is misschien net zo ver als Amersfoort, maar mocht je een keer naar Braumarkt gaan mag je wel een paar flesjes afdroppen :)

Offline André de Laat

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #7 Gepost op: 25-06-2020 11:33 u »
Haha oké, ik probeer het eerst hier in de buurt, maar mocht ik niemand vinden stuur ik er een paar op  :proost:

Of gewoon ruilen...  :proost: :biersmile:

Tags: