Hallo,
Ik ben Stijn, ik ben 28 en wonend te Scherpenheuvel (omgeving Diest). Ik werk aan de KU Leuven als schoonmaakinspecteur. Naast mijn beroep hou ik mij vooral bezig met muziek maken en nu onlangs ook met het brouwen van bier.
Ik ben al heel lang liefhebber van deze godendrank en had er al dikwijls aan gedacht om zelf eens een biertje te brouwen, maar... telkens als ik op het internet het bouwproces nalas, en al die ingewikkelde termen naar voren kwamen zakte mij de moed in de schoenen om er aan te beginnen. Via via hoorde ik dat brouwen met bierkits ook een mogelijkheid was, en dat dit veel makkelijker en minder ingewikkeld was (toch om mee te beginnen). Ben onmiddelijk naar Brouwland gereden en heb mij een paar bierkits aangeschaft
Toch wil ik zelf eens een biertje brouwen zoals dit normalerwijs zou gebeuren, en ik ben zeer blij dat ik deze site gevonden heb. Er is al het één en het ander duidelijk geworden.
Momenteel heb ik vier bierkits in mandflessen,nl. adbijbier, trippel, framboos en diablo. Hoop dat ze allemaal lukken...
Ziezo, dat was het een beetje
Groetjes
Stijn