Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen Tim  (gelezen 598 keer)

Offline Timmeh4

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen Tim
« Gepost op: 13-06-2020 20:46 u »
Halloo,

Ik kijk al een tijdje mee en heb ook al 1 of 2 keer wat geplaatst op dit forum maar volgens mij nog nooit voorgesteld.

Nou bij deze, Ik ben Tim woon in Waardenburg gelegen tussen den Bosch en Utrecht langs de A2. Ik heb paar jaar terug een aantal blik biertjes gebrouwen, nu sinds een jaar of 1,5 volmout met in begin voorgeschroten en sinds half jaartje met een eigen walsenmolen en een Easybrew 30.

Met mijn laatste vernieuwing in apparatuur heb ik al een biertje of 4 gebrouwen waarvan de laatste 2 vrijwel standaard recepten met veel aanpassingen zijn geweest, laatste was gesplitste batch met 3 soorten infused bieren.

Ik hoop nog veel te kunnen brouwen (ingrediŽnten al klaar staan voor de volgende 2) en nog veel te kunnen leren hier.

Mochten er mensen in de buurt wonen die ook bier brouwen lijkt het me leuk om ook een keer een biertje te ruilen en te proeven van een medebrouwer.

Ik zit ook op untappd met eigenlijk te weinig vrienden die hier aan mee doen en hoop ook via hier nog veel vrienden toe te kunnen toe voegen. Mijn gebruikersnaam is "Timmeh3" en voeg me maar toe als je dit wilt.

Groetjes en veel brouw plezier,

Tim Hartelo

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
Re: Even voorstellen Tim
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2020 22:10 u »
Welkom Tim!

Veel brouwplezier op en met het forum.

Heb je ook een uitnodiging gestuurd op Untappd. Onze brouwerij is daar ook te vinden. 'Brouwerij d'n Aalscholver'

Gr. Jeroen

Offline RobbinR

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 15-06-2020 09:31 u »
Hey Tim,

Welkom op het forum!

Zo te lezen ben je al aardig bezig met brouwen dan.

De infused bieren staan ook nog op mijn lijstje, wat voor 3 infused bieren heb je toen gebrouwen?
Op basis van wat voor bier was dit?

Ik heb je toegevoegd op untappd!

Veel brouwplezier,

Robbin

Offline Timmeh4

• Eerste berichten geplaatst
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2020 21:20 u »
Hey Tim,

Welkom op het forum!

Zo te lezen ben je al aardig bezig met brouwen dan.

De infused bieren staan ook nog op mijn lijstje, wat voor 3 infused bieren heb je toen gebrouwen?
Op basis van wat voor bier was dit?

Ik heb je toegevoegd op untappd!

Veel brouwplezier,

Robbin
Hey Robbin,

Oeps denk een typfoutje moet zijn een batch gesplitst in 3 waarvan 2 infused gedaan. Een heb ik gemaakt met whisky en de ander met de speciale grand prestige jenever.
Moet zeggen die laatste is wel een echte topper. Dit heb ik toegevoegd aan een iets te zwaar uitgevallen tripel van 10%.

Ik heb je op untappd toegevoegd.

Offline RobbinR

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 16-06-2020 11:58 u »
Hey Robbin,

Oeps denk een typfoutje moet zijn een batch gesplitst in 3 waarvan 2 infused gedaan. Een heb ik gemaakt met whisky en de ander met de speciale grand prestige jenever.
Moet zeggen die laatste is wel een echte topper. Dit heb ik toegevoegd aan een iets te zwaar uitgevallen tripel van 10%.

Ik heb je op untappd toegevoegd.

Dat klinkt goed!

Tags: