Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Sander  (gelezen 288 keer)

Offline Sander83

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Sander
« Gepost op: 10-06-2020 15:15 u »
Graag stel ik mezelf via deze weg voor: Ik ben Sander, 36 jaar oud en woon in Vught. In het dagelijks leven ben ik contractmanager. Met 3 kinderen in de leeftijd tot 7 jaar vind ik af en toe tijd om bier te brouwen ;). Vanaf 2017 ben ik hobbybrouwer en brouw ik zo'n 2 keer per maand. Als trouwe volger van dit forum heb ik al veel informatie op mogen halen, waarvoor dank. Ik haal veel plezier uit het zelf samenstellen van recepten en te variŽren met verschillende ingrediŽnten om uiteraard het resultaat daarna te proeven  :brouwen:.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JanPieter

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Lees al even mee, pas begonnen met brouwen
Re: Even voorstellen: Sander
« Reactie #1 Gepost op: 10-06-2020 16:17 u »
Drie kinderen, tot 7 jaar en tijd vinden om te brouwen! Goed timemanagement, dat had me hier met 2 niet gelukt in die leeftijdsgroep  :D

Offline Jaap W

• Senior lid
  • Land: nl
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
Re: Even voorstellen: Sander
« Reactie #2 Gepost op: 10-06-2020 17:16 u »
Hallo Sander, welkom op dit mooie en nuttig forum. Houd er wel rekening mee dat bierbrouwen erg verslavend is. Hahaha. Veel plezier met het brouwen.  :nut: :proost: :biersmile:

Tags: