Hobbybrouw club Den Bosch

Gestart door tanteemmie, 10-06-2020 11:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tanteemmie

Citaat van: Takkie83 op 04-08-2020  22:47 uLeuk initiatief Emmie! Succes en vooral veel plezier! Het is dat ik in Leiden woon anders had het me leuk geleken om aan te sluiten  :proost:
Dank je wel, en ik zou zeggen als er niks in leiden zit, zet een oproep en begin iets. Het is echt heel leuk om kennis en ideeën uit te wisselen!

Eriks

Wat een leuk initiatief!! Het is dat mijn agenda vaak te vol zit, maar mocht daar meer ruimte en tijd in komen sluit ik ook aan
(Brouw vanuit de hoogste toren van Den Bosch ;))

tanteemmie

Citaat van: Eriks op 05-08-2020  17:24 uWat een leuk initiatief!! Het is dat mijn agenda vaak te vol zit, maar mocht daar meer ruimte en tijd in komen sluit ik ook aan
(Brouw vanuit de hoogste toren van Den Bosch ;))
Je kan altijd in de app groep, zolang er nog corona is, wachten we even af met iets ondernemen.

rvandis

Schijndel is ook een brouwclub https://www.hopbelleke.com/

groet René

Brouwerij KOR

Hoi Bossche brouwers,

Ik heb ook interesse in de vereniging. Kan ik me aanmelden?

Groet Ruud

tanteemmie

Citaat van: Rootsman op 19-10-2020  18:16 uHoi Bossche brouwers,

Ik heb ook interesse in de vereniging. Kan ik me aanmelden?

Groet Ruud
Zeker! Even een pm naar Sander dan zet hij je in de groep erbij. Leuk!

Johnny Stardust

Citaat van: Eriks op 05-08-2020  17:24 uWat een leuk initiatief!! Het is dat mijn agenda vaak te vol zit, maar mocht daar meer ruimte en tijd in komen sluit ik ook aan
(Brouw vanuit de hoogste toren van Den Bosch ;))

Bovengistend bier zeker? ;)

kubock

Heb zojuist Sander een PM gestuurd. Ben wel nieuwsgierig naar lokale medehobbyisten. :)

CiteerBovengistend bier zeker? ;)

Ik denk gewoon die grote groene toren aan de Zandzuigerstraat.  ;D

Eriks

CiteerIk denk gewoon die grote groene toren aan de Zandzuigerstraat.  ;D

Ik zie wel heel groot Heineken elke dag staan, dus mocht ik alcoholist worden dan weet ik wel wat het vandaan komt!
(Ik woon hoger dan die groene toren en die van mij is wit ;))

thepsych

Ik woon in Rosmalen en ben natuurlijk geïnteresseerd in contact met mede brouwers in de buurt. Dus ik zou wel gaan voor een groep die wat met elkaar heeft. Of je helemaal een nieuwe club met statuten etc moet beginnen is de vraag en misschien moet je ook deels aansluiten bij een lopende club als bv de Roerstok of de club in Schijndel. Dus lid van De Roerstok met een satelliet in Den Bosch.... Het is maar een idee. Vaak blijft dit soort plannen hangen op organiseren van een bestuur etc . Ik zeg maar even wat ik denk...

tanteemmie

Citaat van: thepsych op 30-05-2021  18:10 uIk woon in Rosmalen en ben natuurlijk geïnteresseerd in contact met mede brouwers in de buurt. Dus ik zou wel gaan voor een groep die wat met elkaar heeft. Of je helemaal een nieuwe club met statuten etc moet beginnen is de vraag en misschien moet je ook deels aansluiten bij een lopende club als bv de Roerstok of de club in Schijndel. Dus lid van De Roerstok met een satelliet in Den Bosch.... Het is maar een idee. Vaak blijft dit soort plannen hangen op organiseren van een bestuur etc . Ik zeg maar even wat ik denk...
We zijn al een tijdje bezig alleen houdt corona het afspreken nog wat tegen. Dat duurt niet lang meer...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.