Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Casper  (gelezen 299 keer)

Offline CasperR

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Casper
« Gepost op: 09-06-2020 16:51 u »
Hallo medebrouwers,

Na een tijdje al te hebben gelezen op het forum nu toch besloten om me hier verder in te gaan mengen. Ik ben zelf net begonnen met brouwen en vind het fijn om hier alle informatie te vinden!

Ik woon in Nijmegen, ben 43 jaar en doordat een paar collega's en vrienden aan het brouwen waren werd ik zelf ook enthousiast. Tot nu toe leer ik elke keer dat ik brouw bij en merk dat dat er voor zorgt dat ik vaker wil.

Hopelijk kan ik hier nog lang leren.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline trebvuister

• Vol lid
  • Land: nl
Re: Even voorstellen: Casper
« Reactie #1 Gepost op: 09-06-2020 20:00 u »
Welkom Caspar

Ik ben je noorderburen (uit Arnhem)

Offline Jaap W

• Senior lid
  • Land: nl
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
Re: Even voorstellen: Casper
« Reactie #2 Gepost op: 10-06-2020 09:52 u »
Casper welkom op dit zeer nuttige forum. Zoals je merkt is bierbrouwen een verslavende bezigheid. Veel brouwplezier.  :proost: :nut:

Tags: