Gezocht een (heel klein beetje) gypsym en CaCl2 omgeving Zeist

Gestart door Romba, 07-06-2020 09:52 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Romba

Ik zoek voor mijn brouw (een APA) voor as dinsdag 9 juni: 7 gram gypsum en 1,2 gram calciumchloride. Ik heb het besteld, maar dat komt pas einde van de week binnen. Dus ik dacht: ik vraag gewoon even op dit forum of iemand in de buurt van Zeist mij hieraan kan helpen: zou mooi zijn.

hansHalberstadt

Geen probleem, alleen woon ik niet in de buurt. (Groesbeek)

Romba

Ok, super aardig dat het geen probleem is. Groesbeek is iets te ver inderdaad. Ken je toevallig een thuisbrouwer bij mij in de buurt die het wellicht ook zou hebben?

wallem89

Citaat van: Romba op 07-06-2020  09:52 uIk zoek voor mijn brouw (een APA) voor as dinsdag 9 juni: 7 gram gypsum en 1,2 gram calciumchloride. Ik heb het besteld, maar dat komt pas einde van de week binnen. Dus ik dacht: ik vraag gewoon even op dit forum of iemand in de buurt van Zeist mij hieraan kan helpen: zou mooi zijn.
Is Amersfoort een optie voor de calciumchloride?

Romba

Amersfoort was zeker een optie geweest. Ik ben vandaag gelukkig voorzien van wat gypsum en calciumchloride, via een lokale huurbrouwer: daar had ik ergens ook nog een ingang. In ieder geval bedankt voor alle aangeboden hulp. Ik ga morgen (di 9 juni) aan de slag met mijn APA wat een Zonnesteek kloon gaat worden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.