Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht een (heel klein beetje) gypsym en CaCl2 omgeving Zeist  (gelezen 505 keer)

Offline Romba

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ik zoek voor mijn brouw (een APA) voor as dinsdag 9 juni: 7 gram gypsum en 1,2 gram calciumchloride. Ik heb het besteld, maar dat komt pas einde van de week binnen. Dus ik dacht: ik vraag gewoon even op dit forum of iemand in de buurt van Zeist mij hieraan kan helpen: zou mooi zijn.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
Re: gezocht een (heel klein beetje) Gypsym en CaCl2 omgeving Zeist
« Reactie #1 Gepost op: 07-06-2020 09:58 u »
Geen probleem, alleen woon ik niet in de buurt. (Groesbeek)

Offline Romba

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 07-06-2020 10:15 u »
Ok, super aardig dat het geen probleem is. Groesbeek is iets te ver inderdaad. Ken je toevallig een thuisbrouwer bij mij in de buurt die het wellicht ook zou hebben?

Offline wallem89

• Eerste berichten geplaatst
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 08-06-2020 21:42 u »
Ik zoek voor mijn brouw (een APA) voor as dinsdag 9 juni: 7 gram gypsum en 1,2 gram calciumchloride. Ik heb het besteld, maar dat komt pas einde van de week binnen. Dus ik dacht: ik vraag gewoon even op dit forum of iemand in de buurt van Zeist mij hieraan kan helpen: zou mooi zijn.
Is Amersfoort een optie voor de calciumchloride?

Offline Romba

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 09-06-2020 00:14 u »
Amersfoort was zeker een optie geweest. Ik ben vandaag gelukkig voorzien van wat gypsum en calciumchloride, via een lokale huurbrouwer: daar had ik ergens ook nog een ingang. In ieder geval bedankt voor alle aangeboden hulp. Ik ga morgen (di 9 juni) aan de slag met mijn APA wat een Zonnesteek kloon gaat worden.

Tags: