Nieuwe app: Inkbird pro app

Gestart door jacob b, 05-06-2020 11:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jacob b

Deze nieuwe app heeft bij mij de problemen gefixt die de Inkbird itc-308 wifi had met de Temp. trend chart die niet meer werkte.
App ziet er ook wat gelikter uit.

Ik had Inkbird gemaild over de problemen die ik (en anderen hier op het forum) had en van hun deze oplossing gekregen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inkbird.smartpro&hl=nl

Rinus

Citaat van: jacob b op 05-06-2020  11:34 uDeze nieuwe app heeft bij mij de problemen gefixt die de Inkbird itc-308 wifi had met de Temp. trend chart die niet meer werkte.
App ziet er ook wat gelikter uit.

Ik had Inkbird gemaild over de problemen die ik (en anderen hier op het forum) had en van hun deze oplossing gekregen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inkbird.smartpro&hl=nl
Bedankt voor de tip, ik gebruikte nog InkbirdSmart, zal vandaag deze versie ook eens proberen

Brewmonkbrouwer

Spijtig genoeg voor mij niet de oplossing. Werkt pas vanaf IOS13 en dat gaat niet op IPhone 6Plus. 🤔

jacob b

Citaat van: Brewmonkbrouwer op 05-06-2020  12:39 uSpijtig genoeg voor mij niet de oplossing. Werkt pas vanaf IOS13 en da gaat ni op IPhone 6Plus. 🤔

Neem anders even contact met Inkbird zelf op, hebben mij zeer correct geholpen.

Rinus

Hebben ze nu ook de mogelijkheid ingebouwd om een profiel in te stellen?
Bijvoorbeeld elke dag automatisch een graadje hoger tijdens fermenteren na de hoofdvergisting?

jacob b

Citaat van: Rinus op 05-06-2020  13:50 uHebben ze nu ook de mogelijkheid ingebouwd om een profiel in te stellen?
Bijvoorbeeld elke dag automatisch een graadje hoger tijdens fermenteren na de hoofdvergisting?

Nee volgens mij zijn de mogelijkheden van de inkbird zelf onveranderd gebleven.

Brewmonkbrouwer

Raar heb via de app al twee keer contact gezocht en nooit antwoord gekregen.

Brewmonkbrouwer

Ik dacht dat er versies van inkbird bestaan waar je inderdaad stappen kan programmeren. Zijn wel. Iet de WiFi versies.

jacob b

Citaat van: Brewmonkbrouwer op 05-06-2020  19:21 uIk dacht dat er versies van inkbird bestaan waar je inderdaad stappen kan programmeren. Zijn wel. Iet de WiFi versies.

Klopt inderdaad, dit is een andere versie: itc-310T-B (12 temperaturen in 12 periodes) volgens Van der Kooy.

Rinus

Citaat van: jacob b op 05-06-2020  19:30 uKlopt inderdaad, dit is een andere versie: itc-310T-B (12 temperaturen in 12 periodes) volgens Van der Kooy.
Ohw, dat is wel interessant, wie heeft daar ervaring mee en welke app versie heb je daarvoor dan nodig?

Novice77

De programmeerbare geeft geen wifi helaas, dus ook geen app.
Ik heb de stappen nog niet geprogrammeerd, best veel gedoe. Ik zet hem met de hand hoger en lager. Ben wel van plan om binnenkort eens te experimenteren hiermee.

Jeroen76

Citaat van: jacob b op 05-06-2020  11:34 uDeze nieuwe app heeft bij mij de problemen gefixt die de Inkbird itc-308 wifi had met de Temp. trend chart die niet meer werkte.
App ziet er ook wat gelikter uit.

Ik had Inkbird gemaild over de problemen die ik (en anderen hier op het forum) had en van hun deze oplossing gekregen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inkbird.smartpro&hl=nl
Is dit een nieuwe app? Volgens mij gebruik ik de 'Pro' al ruim een jaar. Of bedoel je een update?

Gr. Jeroen

Ambibenderix

In de Apple store zie ik nu al 3 versies, Smart, Plus, en Pro ...

JesperV

Ha mooi Jacob. Met de Pro app zie ik wél de TEMP Chart. Bedankt voor het delen.
Voor de mensen die een schema willen instellen; dit schijnt mogelijk te zien via een omweg. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar je kan het hier terugvinden:

jacob b

Citaat van: Ambibenderix op 06-06-2020  11:54 uIn de Apple store zie ik nu al 3 versies, Smart, Plus, en Pro ...

Volgens Inkbird zelf moet je de pro-versie hebben..

Ambibenderix

Citaat van: jacob b op 06-06-2020  22:50 uVolgens Inkbird zelf moet je de pro-versie hebben..

Zal het eens testen bij het volgende brouwsel!

jacob b

Citaat van: Jeroen76 op 06-06-2020  11:40 uIs dit een nieuwe app? Volgens mij gebruik ik de 'Pro' al ruim een jaar. Of bedoel je een update?

Gr. Jeroen

Dacht dat het een nieuwe app was omdat bij de aanschaf van de Inkbird (een paar maand geleden) de smart-app werd geadviseerd.
Na contact met Inkbird werd me deze pro-app aangeraden, dus was in de veronderstelling dat de app nieuw was.

In ieder geval een aantal mensen die er baat bij hebben dat dit gepost is, dat is het voornaamste.

Inkbird

Citaat van: Jeroen76 op 06-06-2020  11:40 uIs dit een nieuwe app? Volgens mij gebruik ik de 'Pro' al ruim een jaar. Of bedoel je een update?

Gr. Jeroen

We raden jullie aan om de Inkbird Pro-app te gebruiken.
Het is zelf ontwikkeld door Inkbird, dat zeer flexibel is om eventuele problemen op te lossen.
Nu is de tijdelijke grafiekfunctie al opgelost. ^-^ ^-^ ^-^

DJF3

Heeft de Wifi Inkbird een API?
Sorry, heb het bericht in een nieuwe thread gezet :-)
https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?topic=41846

Rinus

Citaat van: JesperV op 06-06-2020  15:18 uHa mooi Jacob. Met de Pro app zie ik wél de TEMP Chart. Bedankt voor het delen.
Voor de mensen die een schema willen instellen; dit schijnt mogelijk te zien via een omweg. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar je kan het hier terugvinden:
Ik heb dit zojuist getest en dat werkt naar behoren. Je kan met een gratis IFTTT account 3 scenes programmeren. Dat is een beetje weinig, maar voor 4$ p/m onbeperkt (en dat vind ik weer een beetje te veel van het goede).

Toch nog steeds jammer dat hier geen andere oplossing voor is.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.