Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: De wiki behorende bij de site werkt weer  (gelezen 738 keer)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
De wiki behorende bij de site werkt weer
« Gepost op: 03-06-2020 22:30 u »
Er doet zich een vervelend probleem voor. Na een update van de software van de wiki werkt deze niet meer. Het terugplaatsen van een oude backup geeft niet het gewenste resultaat.
Hopelijk kan de hoster morgen even helpen om het probleem op te lossen.

Overigens is het plan over te stappen op andere software.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
Re: De wiki behorende bij de site werkt weer
« Reactie #1 Gepost op: 04-06-2020 23:29 u »
De wiki werkt weer.

Het updaten van de software geeft echter nog steeds problemen...

Online Fractus

• Vol lid
  • Trotse eigenaar van een Arsegan Easybrew 30
« Reactie #2 Gepost op: 27-06-2020 21:33 u »
Ik heb een specifiek probleem met de wiki: Deze pagina laadt niet bij mij: https://www.wiki-hobbybrouwen.nl/dokuwiki/doku.php?id=biertypen:biertypen_omschrijvingen

Ik zit op Firefox 77.0.1 (64-bits).

Deze link staat op de homepage van de Wiki, onder 'Overige' -> Biertypen -> Lijst met biertypen en omschrijving

Weet niet of dit gerelateerd is met de eerdere problemen, maar wilde het even laten weten. Bedankt Jacques voor al het werk dat je in de site stopt!

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 27-06-2020 23:15 u »
Ik heb een specifiek probleem met de wiki: Deze pagina laadt niet bij mij: https://www.wiki-hobbybrouwen.nl/dokuwiki/doku.php?id=biertypen:biertypen_omschrijvingen

Ik zit op Firefox 77.0.1 (64-bits).

Deze link staat op de homepage van de Wiki, onder 'Overige' -> Biertypen -> Lijst met biertypen en omschrijving

Weet niet of dit gerelateerd is met de eerdere problemen, maar wilde het even laten weten. Bedankt Jacques voor al het werk dat je in de site stopt!

Er is al langer een probleem met deze en ook nog een andere pagina van de wiki. Het is nog niet gelukt om deze op te lossen.

Tags: