Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Brewtech kettle 5.5 gallon  (gelezen 843 keer)

Offline trebvuister

• Vol lid
  • Land: nl
Brewtech kettle 5.5 gallon
« Gepost op: 03-06-2020 11:06 u »
Ik zag op internet een SS Brewtech Kettle van 5.5 gallon (21 liter), precies de maat die ik zoek
in Nederland of BelgiŽ kon ik hem zo snel niet vinden, wel een Chinese site voor een hele goede prijs

Mijn vragen
- is deze ketel in Nederland of BelgiŽ te koop (de 35 liter is er wel maar daar heb ik geen interesse in)
-hebben jullie ervaring of kennis van de Chinese winkel (Shangzhi)

hier de link https://www.shangzhih.com/index.php?main_page=product_info&products_id=571151

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline TimW

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Brewtech kettle 5.5 gallon
« Reactie #1 Gepost op: 03-06-2020 13:11 u »
https://www.themaltmiller.co.uk/product/ss-brewtech-5-5-gallon-kettle/

Hier wordt de ketel wel aangeboden maar is nu niet voorradig. Betrouwbare site, heb er al een aantal keer iets besteld. De Chinese site ken ik niet.

Offline trebvuister

• Vol lid
« Reactie #2 Gepost op: 03-06-2020 13:39 u »
https://www.themaltmiller.co.uk/product/ss-brewtech-5-5-gallon-kettle/

Hier wordt de ketel wel aangeboden maar is nu niet voorradig. Betrouwbare site, heb er al een aantal keer iets besteld. De Chinese site ken ik niet.
Had ik gezien. wel heel goed verkrijgbaar in VS en Canada, maar dan betaal ik veel aan verzend- en douanekosten. Meestal rond $100

Offline trebvuister

• Vol lid
« Reactie #3 Gepost op: 09-06-2020 16:01 u »
Update en waarschuwing

Deze brouwketel lijkt in Europa uitverkocht en wordt volgens de Maltmiller uit UK niet meer geleverd
Bestellen in Amerika kan wel, maar dan zijn de vervoers- en douanekosten net zoveel als de prijs van de ketel.
Dus op zoek naar een alternatief

Waarschuwing:
De Chinese website wordt bereikt via kvviko.nl (een korfbalvereniging). Toen ik vandaag keek, kwam ik op een Amerikaanse site uit.
De link naar de Chinese winkel werkt inmiddels niet meer.
NIETS KOPEN via deze link kopen dus.

Ik heb KV VIKO maar even ingelicht

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #4 Gepost op: 10-06-2020 22:12 u »

Waarschuwing:
De Chinese website wordt bereikt via kvviko.nl (een korfbalvereniging). Toen ik vandaag keek, kwam ik op een Amerikaanse site uit.
De link naar de Chinese winkel werkt inmiddels niet meer.
NIETS KOPEN via deze link kopen dus.

Ik heb KV VIKO maar even ingelicht

Ik snap eerlijk gezegd niet waar je voor waarschuwt en wat er precies misgaat.

Offline trebvuister

• Vol lid
« Reactie #5 Gepost op: 10-06-2020 23:02 u »
Ik snap eerlijk gezegd niet waar je voor waarschuwt en wat er precies misgaat.
Er is gelukkig bij mij niks mis gegaan
Waarschuwing is dat het sterk op oplichting lijkt en ik graag anderen hier voor wil behoeden

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #6 Gepost op: 11-06-2020 21:49 u »
Er is gelukkig bij mij niks mis gegaan
Waarschuwing is dat het sterk op oplichting lijkt en ik graag anderen hier voor wil behoeden

Dan snap ik nog steeds niet waarom je via een site van een korfbalvereniging naar een Chinese webwinkel wilt gaan en niet rechtstreeks naar de betreffende webwinkel.

Offline trebvuister

• Vol lid
« Reactie #7 Gepost op: 11-06-2020 22:46 u »
Dan snap ik nog steeds niet waarom je via een site van een korfbalvereniging naar een Chinese webwinkel wilt gaan en niet rechtstreeks naar de betreffende webwinkel.
Ok
Ik wilde ook niet via een site van een korfbalvereniging. Ik klikte op het zoekresultaat in Google en kwam een vage Chinese site. Later zag ik dat het webadres in het zoekresultaat van Google begon met een Nederlands webadres.

Offline trebvuister

• Vol lid
« Reactie #8 Gepost op: 13-07-2020 08:32 u »
Tot mijn grote verbazing hadden ze deze pan nog ruim op voorraad bij Braumarkt in de winkel
Ik kwam voor een flessenreiniger en ging de winkel uit met deze pan (net korting)

Het als vaker gezegd. Supervriendelijk personeel en erg behulpzaam

Tags: