Brewtech kettle 5.5 gallon

Gestart door trebvuister, 03-06-2020 11:06 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

trebvuister

Ik zag op internet een SS Brewtech Kettle van 5.5 gallon (21 liter), precies de maat die ik zoek
in Nederland of Belgiƫ kon ik hem zo snel niet vinden, wel een Chinese site voor een hele goede prijs

Mijn vragen
- is deze ketel in Nederland of Belgiƫ te koop (de 35 liter is er wel maar daar heb ik geen interesse in)
-hebben jullie ervaring of kennis van de Chinese winkel (Shangzhi)

hier de link https://www.shangzhih.com/index.php?main_page=product_info&products_id=571151

TimW

https://www.themaltmiller.co.uk/product/ss-brewtech-5-5-gallon-kettle/

Hier wordt de ketel wel aangeboden maar is nu niet voorradig. Betrouwbare site, heb er al een aantal keer iets besteld. De Chinese site ken ik niet.

trebvuister

Citaat van: TimW op 03-06-2020  13:11 uhttps://www.themaltmiller.co.uk/product/ss-brewtech-5-5-gallon-kettle/

Hier wordt de ketel wel aangeboden maar is nu niet voorradig. Betrouwbare site, heb er al een aantal keer iets besteld. De Chinese site ken ik niet.
Had ik gezien. wel heel goed verkrijgbaar in VS en Canada, maar dan betaal ik veel aan verzend- en douanekosten. Meestal rond $100

trebvuister

Update en waarschuwing

Deze brouwketel lijkt in Europa uitverkocht en wordt volgens de Maltmiller uit UK niet meer geleverd
Bestellen in Amerika kan wel, maar dan zijn de vervoers- en douanekosten net zoveel als de prijs van de ketel.
Dus op zoek naar een alternatief

Waarschuwing:
De Chinese website wordt bereikt via kvviko.nl (een korfbalvereniging). Toen ik vandaag keek, kwam ik op een Amerikaanse site uit.
De link naar de Chinese winkel werkt inmiddels niet meer.
NIETS KOPEN via deze link kopen dus.

Ik heb KV VIKO maar even ingelicht

Jacques

Citaat van: trebvuister op 09-06-2020  16:01 uWaarschuwing:
De Chinese website wordt bereikt via kvviko.nl (een korfbalvereniging). Toen ik vandaag keek, kwam ik op een Amerikaanse site uit.
De link naar de Chinese winkel werkt inmiddels niet meer.
NIETS KOPEN via deze link kopen dus.

Ik heb KV VIKO maar even ingelicht

Ik snap eerlijk gezegd niet waar je voor waarschuwt en wat er precies misgaat.

trebvuister

Citaat van: Jacques op 10-06-2020  22:12 uIk snap eerlijk gezegd niet waar je voor waarschuwt en wat er precies misgaat.
Er is gelukkig bij mij niks mis gegaan
Waarschuwing is dat het sterk op oplichting lijkt en ik graag anderen hier voor wil behoeden

Jacques

Citaat van: trebvuister op 10-06-2020  23:02 uEr is gelukkig bij mij niks mis gegaan
Waarschuwing is dat het sterk op oplichting lijkt en ik graag anderen hier voor wil behoeden

Dan snap ik nog steeds niet waarom je via een site van een korfbalvereniging naar een Chinese webwinkel wilt gaan en niet rechtstreeks naar de betreffende webwinkel.

trebvuister

Citaat van: Jacques op 11-06-2020  21:49 uDan snap ik nog steeds niet waarom je via een site van een korfbalvereniging naar een Chinese webwinkel wilt gaan en niet rechtstreeks naar de betreffende webwinkel.
Ok
Ik wilde ook niet via een site van een korfbalvereniging. Ik klikte op het zoekresultaat in Google en kwam een vage Chinese site. Later zag ik dat het webadres in het zoekresultaat van Google begon met een Nederlands webadres.


trebvuister

Tot mijn grote verbazing hadden ze deze pan nog ruim op voorraad bij Braumarkt in de winkel
Ik kwam voor een flessenreiniger en ging de winkel uit met deze pan (net korting)

Het als vaker gezegd. Supervriendelijk personeel en erg behulpzaam

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.