Even voorstellen: Jan-Erik

Gestart door Albring, 02-06-2020 08:19 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Albring

Hallo allemaal. Komend najaar verhuis ik na 13 jaar terug naar de mooiste provincie van Nederland: Drenthe. Doordat ik met mijn vrouw en dochter groter ga wonen wilde ik dan ook gaan beginnen met het brouwen van mijn eigen bier. Mijn vrouw is door de coronacrisis drukker met haar handgemaakte babykleding geworden en dat is reden voor mij om ook de handen uit de mouwen te steken. Door de coronacrisis heb ik dagelijks 3 uur minder reistijd en die tijd wil ik gaan gebruiken om alvast te beginnen met het opdoen van brouwkennis.

Verder fiets ik veel en werk ik bij een bedrijf die dagelijks meer dan 1 miljoen mensen van A naar B brengt, al zijn dat er nu wat minder  :'(

Respons#42

Welkom en altijd leuk om weer te starten, zelf heb ik ongeveer 20 jaar niet gebrouwen en sinds een half jaar weer bezig. Heb de smaak te pakken, want mijn 4 de brouwsel staat op dit moment vrolijk te pruttelen. En de ruimte is altijd wel te vinden.

JanEric

Welkom bijna naamgenoot  :)
Ik woon zelf ook in Drenthe.
Waar komen de ketels precies te staan, d.w.z. in welke stad/dorp ga je wonen?
veel lees- en brouwplezier toegewenst.

Albring

Dat is toevallig. Ik vertrek straks uit Zwolle en ga naar Meppel. Oorspronkelijk kom ik uit Sleen.

Jeroen76

Van harte welkom! Veel brouwplezier op en met het forum!



Gr. Jeroen


Albring

Als er iemand in (de omgeving van) Zwolle binnenkort gaat brouwen, bottelen of iets anders uit het brouwproces gaat uitvoeren en daar een pottenkijker bij kan hebben (cf richtlijn RIVM) dan nodig ik mezelf graag uit.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.