Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Jan-Erik  (gelezen 496 keer)

Offline Albring

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Jan-Erik
« Gepost op: 02-06-2020 08:19 u »
Hallo allemaal. Komend najaar verhuis ik na 13 jaar terug naar de mooiste provincie van Nederland: Drenthe. Doordat ik met mijn vrouw en dochter groter ga wonen wilde ik dan ook gaan beginnen met het brouwen van mijn eigen bier. Mijn vrouw is door de coronacrisis drukker met haar handgemaakte babykleding geworden en dat is reden voor mij om ook de handen uit de mouwen te steken. Door de coronacrisis heb ik dagelijks 3 uur minder reistijd en die tijd wil ik gaan gebruiken om alvast te beginnen met het opdoen van brouwkennis.

Verder fiets ik veel en werk ik bij een bedrijf die dagelijks meer dan 1 miljoen mensen van A naar B brengt, al zijn dat er nu wat minder  :'(

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Respons#42

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
    • workshop bierbrouwen
Re: Even voorstellen: Jan-Erik
« Reactie #1 Gepost op: 02-06-2020 08:34 u »
Welkom en altijd leuk om weer te starten, zelf heb ik ongeveer 20 jaar niet gebrouwen en sinds een half jaar weer bezig. Heb de smaak te pakken, want mijn 4 de brouwsel staat op dit moment vrolijk te pruttelen. En de ruimte is altijd wel te vinden.

Offline JanEric

• Senior lid
« Reactie #2 Gepost op: 02-06-2020 08:37 u »
Welkom bijna naamgenoot  :)
Ik woon zelf ook in Drenthe.
Waar komen de ketels precies te staan, d.w.z. in welke stad/dorp ga je wonen?
veel lees- en brouwplezier toegewenst.

Offline Albring

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 02-06-2020 09:38 u »
Dat is toevallig. Ik vertrek straks uit Zwolle en ga naar Meppel. Oorspronkelijk kom ik uit Sleen.

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #4 Gepost op: 02-06-2020 21:01 u »
Van harte welkom! Veel brouwplezier op en met het forum!

Gr. Jeroen

Offline Albring

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 08-06-2020 12:32 u »
Als er iemand in (de omgeving van) Zwolle binnenkort gaat brouwen, bottelen of iets anders uit het brouwproces gaat uitvoeren en daar een pottenkijker bij kan hebben (cf richtlijn RIVM) dan nodig ik mezelf graag uit.

Tags: