Etiketten DRK

Gestart door D.R.K., 27-05-2020 23:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

D.R.K.

Hieronder mijn etiketten, ik gebruik over het algemeen Snapseed om de foto te bewerken en het e.a.a. toe te voegen, de witte randen ben ik in de laatste 2 labels weer vanaf gestapt maar kunnen wel weer een uitkomst bieden voor een verhaaltje / andere info.
De flesjes die ik gebruik zijn de Steinie 33cl Beugelflessen vandaar dat de labels ook redelijk vierkant zijn.

Ben benieuwd naar jullie meningen en feedback.

Alvast bedankt
Groet
Thomas










Rob.Erto

Het thema 'KAT' in combinatie met originele namen, dat spreekt me aan. Zou verder wel proberen om een vergelijkbare layout te maken voor alle etiketten.

D.R.K.

Na wat mooie voorbeelden op dit forum van mensen die gebruik maakte van Canva, ook hier eens mee aan de gang gegaan. Moet toegeven dat het een erg gebruiksvriendelijk programma is, zelfs voor iemand met 0 ervaring.

Hieronder het resultaat, ben benieuwd naar jullie feedback want zoals aangegeven ik heb geen ervaring met zulke programma.

Alvast bedankt
Groet
Thomas


jacob b

Leuk gedaan, alleen gebrouwen op 25/09 en gebotteld op 12/09? beetje "back to the future"  ;D

D.R.K.

Citaat van: jacob b op 28-09-2020  08:09 uLeuk gedaan, alleen gebrouwen op 25/09 en gebotteld op 12/09? beetje "back to the future"  ;D

Thanks, even de naam van het bier aanpassen :D  :proost:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.