Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Etiketten DRK  (gelezen 921 keer)

Online D.R.K.

• Vol lid
  • Land: nl
  • Als de kat van huis is brouwen we bier
Etiketten DRK
« Gepost op: 27-05-2020 23:42 u »
Hieronder mijn etiketten, ik gebruik over het algemeen Snapseed om de foto te bewerken en het e.a.a. toe te voegen, de witte randen ben ik in de laatste 2 labels weer vanaf gestapt maar kunnen wel weer een uitkomst bieden voor een verhaaltje / andere info.
De flesjes die ik gebruik zijn de Steinie 33cl Beugelflessen vandaar dat de labels ook redelijk vierkant zijn.

Ben benieuwd naar jullie meningen en feedback.

Alvast bedankt
Groet
Thomas

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Rob.Erto

• Vol lid
  • Al doende leert men
Re: Etiketten DRK
« Reactie #1 Gepost op: 28-05-2020 11:09 u »
Het thema 'KAT' in combinatie met originele namen, dat spreekt me aan. Zou verder wel proberen om een vergelijkbare layout te maken voor alle etiketten.

Online D.R.K.

• Vol lid
« Reactie #2 Gepost op: 27-09-2020 23:23 u »
Na wat mooie voorbeelden op dit forum van mensen die gebruik maakte van Canva, ook hier eens mee aan de gang gegaan. Moet toegeven dat het een erg gebruiksvriendelijk programma is, zelfs voor iemand met 0 ervaring.

Hieronder het resultaat, ben benieuwd naar jullie feedback want zoals aangegeven ik heb geen ervaring met zulke programma.

Alvast bedankt
Groet
Thomas

Offline jacob b

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2020 08:09 u »
Leuk gedaan, alleen gebrouwen op 25/09 en gebotteld op 12/09? beetje "back to the future"  ;D

Online D.R.K.

• Vol lid
« Reactie #4 Gepost op: 28-09-2020 17:43 u »
Leuk gedaan, alleen gebrouwen op 25/09 en gebotteld op 12/09? beetje "back to the future"  ;D

Thanks, even de naam van het bier aanpassen :D  :proost:

Tags: