Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: ONK 2021  (gelezen 14035 keer)

Offline Esterenbrouw

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: ONK 2021
« Reactie #50 Gepost op: 31-05-2021 21:59 u »
Ik vind het heel raar dat het technisch niet mogelijk om je inschrijving
niet in een ander bier gewijzigd kan worden.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jaap W

• Senior lid
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
« Reactie #51 Gepost op: 01-06-2021 11:25 u »
Ik heb mail van ze gehad vorige week.

Ik heb inmiddels ook mail van de organisatie gehad en ik neem aan dat allen, die nog ingeschreven stonden van vorig jaar, dat ook gehad hebben. Nogmaals veel succes met de organisatie van het ONK.  :biersmile: :proost: :nut:

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #52 Gepost op: 01-06-2021 12:05 u »
Ik vind het heel raar dat het technisch niet mogelijk om je inschrijving
niet in een ander bier gewijzigd kan worden.

En geloof me, dat vindt de organisatie in de huidige situatie ook heel vervelend ;)

De software die we gebruiken is 3 jaar geleden gebouwd en toen is bewust de keuze gemaakt dat de verantwoordelijkheid voor de keuze van het biertype altijd bij de inzender ligt en nooit bij de organisatie, om mogelijke discussies achteraf te voorkomen. Bij het maken van deze keus is alleen (logischerwijs) geen rekening gehouden met een verplaatst ONK...

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
« Reactie #53 Gepost op: 01-06-2021 12:09 u »
Ik mag hopen dat de communicatie toch ook weer via het forum gaat, ik heb namelijk geen instagram, twitter of facebook. Ik neem ook aan dat de mensen die al waren ingeschreven voor vorig jaar, wel even een berichtje krijgen.  :weetniet: Verder alle lof voor de organisatie, om toch een datum te zoeken om het ONK door te laten gaan. succes  :groots:

Dat is goed, ik zal berichten hier ook weer delen. Berichten die van belang zijn voor deelnemers worden sowieso ook altijd via mail gestuurd, maar daar zat nu een paar dagen tussen omdat ik het social media bericht op vrijdag had geplaatst en de mailserver toen niet meewerkte, waardoor ik de mail pas op dinsdag kon sturen (want ik had een lang weekend waarbij ik zo ver als mogelijk van mijn computer ben gebleven ;) )

Offline hopjesvla

• Vol lid
  • Picobrouwerij Brouwwerk
    • Brouwwerk
« Reactie #54 Gepost op: 10-06-2021 08:31 u »
is er inmiddels al iets bekend wanneer de inschrijving weer open gaat?

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
« Reactie #55 Gepost op: 14-06-2021 07:56 u »
Ik denk deze week

Offline hopjesvla

• Vol lid
    • Brouwwerk
« Reactie #56 Gepost op: 01-07-2021 14:04 u »
ik durf het bijna niet te vragen...maarre...is er nog nieuws? ;)

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
« Reactie #57 Gepost op: 01-07-2021 17:01 u »
Helaas wel.....

ONK2021 IS AFGELAST
Zoals wellicht bekend hebben we het ONK 2020 vorig jaar af moeten zeggen in verband met de Coronacrisis. Onze vereniging, de Bierkaai, kreeg hierna de mogelijkheid om opnieuw het ONK te organiseren voor 2021 (waarvoor we het Bergsch Biergilde nogmaals willen bedanken). Het was direct duidelijk dat een ONK in mei niet haalbaar was, maar lange tijd bleef er ook te veel onduidelijk over wat dan wl mogelijk was. En toen we vorige maand eindelijk vol goede moed en enthousiasme de knoop door durfden te hakken en besloten het ONK in September fysiek plaats te laten vinden, bleek het achteraf gezien te laat. We zijn daarom helaas genoodzaakt het ONK 2021 alsnog te annuleren.

We waren alweer druk bezig met de voorbereiding in de hoop er een mooi ONK van te maken, maar omdat er al die tijd vanuit de overheid nog zo veel onduidelijk was, hebben we het maken van een aantal definitieve afspraken uitgesteld. En daar is het misgelopen, de door ons beoogde datum eind september bleek voor de keurmeesters van het BKG namelijk niet te combineren met de keuring van het OBBK, welke traditiegetrouw in het derde weekend van september plaatsvindt. De geboden optie om het ONK naar een later moment te verplaatsen leidt weer tot nieuwe onzekerheid (zeker nu er ook weer wordt gesproken over een mogelijke vierde golf) en nog een derde keer verplaatsen zien we als organisatie ook eigenlijk gewoon niet zitten.

We vinden het verschrikkelijk jammer en pijnlijk dat we geen leukere boodschap hebben en we willen alle deelnemers die hun vertrouwen hebben geuit door hun inschrijving niet te annuleren nogmaals hartelijk bedanken. Laten we hopen dat we in 2022 de Coronacrisis achter ons kunnen laten en dat het ONK 2022 gewoon doorgang kan vinden. Wij wensen het Gilde Dionysos heel veel succes met de organisatie en alle deelnemers veel succes met brouwen.

Met vriendelijke groet,
het bestuur van hobbybrouwvereniging de Bierkaai

P.S. Mocht je dit jaar toch nog graag aan een brouwwedstrijd mee willen doen, de inschrijvingen voor het OBBK gaan binnenkort van start, hou hun website dus in de gaten voor meer info: https://www.bierbrouwersgilde.nl/info/ onder het kopje OBBK

Offline Thamerdal

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Zo kan 't ook
    • Thamersch
« Reactie #58 Gepost op: 01-07-2021 17:01 u »
ik durf het bijna niet te vragen...maarre...is er nog nieuws? ;)

Zeker, zie je mail.

Offline Woeka

• Vol lid
  • ... whatever
« Reactie #59 Gepost op: 01-07-2021 17:39 u »
Jammer, was van plan voor het eerst mee te doen. Volgend jaar dan maar.

Offline Sjoerd

• Super lid
« Reactie #60 Gepost op: 01-07-2021 21:04 u »
Erg jammer! Had een paar mooie bieren. Het is niet anders

Offline hopjesvla

• Vol lid
    • Brouwwerk
« Reactie #61 Gepost op: 01-07-2021 23:28 u »
Zeker minder, ook hier een paar inzendingen klaar staan. Hopelijk volgend jaar nog op smaak dan (pastry stout en een fruited Sour).
Maar goed, het is niet anders, jammer maar begrijpelijk.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #62 Gepost op: 02-07-2021 13:30 u »
Inderdaad balen, maar op naar volgend jaar!

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #63 Gepost op: 02-07-2021 19:00 u »
Misschien wel beter zo en ook dat iedereen weer gewoon vanaf scratch kan inschrijven. Een IJwit kloonbier voor de volgende keer kan natuurlijk nog steeds een keuze zijn. 3x scheepsrecht.

Offline L.win

• Vol lid
« Reactie #64 Gepost op: 03-07-2021 14:22 u »
Misschien wel beter zo en ook dat iedereen weer gewoon vanaf scratch kan inschrijven. Een IJwit kloonbier voor de volgende keer kan natuurlijk nog steeds een keuze zijn. 3x scheepsrecht.

Goed idee, dan wil ik wel de juiste IJwitgist bekomen. ;-)

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #65 Gepost op: 03-07-2021 19:11 u »
Goed idee, dan wil ik wel de juiste IJwitgist bekomen. ;-)
Opkweken vanuit een flesje Blondie of PaasIJ dus. ik heb inmiddels de PaasIJ gist op reincultuur (van Richard3).

Tags: