Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: ONK 2021  (gelezen 5401 keer)

Offline biking rebel

• Vol lid
  • Land: nl
Re: ONK 2021
« Reactie #25 Gepost op: 02-02-2021 20:14 u »
Het aanpassen van de tekst op de inschrijfpagina en 1-2 regels op de website van de organiserende club kost enkele minuten. Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen. Dan is er tenminste iet wat duidelijkheid.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Haagse Wouter

• Super lid
  • Land: nl
  • Ooievaars zijn best wel mooi
Re: ONK 2021
« Reactie #26 Gepost op: 06-02-2021 07:33 u »
Zie deze reactie in het ONK 2020 topic.

Ik ben in ieder geval de bieren aan het brouwen nu, zijn toch de gangbare bieren voor mij, gelukkig.

Dan gaan we het wel merken ;).

Ik denk dat er sowieso een oplossing moet komen die passend is bij de datum van het nieuwe ONK. Sinds het ONK gecanceld is, is er een boel veranderd in samenleving. Destijds was de gangbare gedachte dat het coronagebeuren niet zo heel lang meer gaat duren. Terwijl op dit moment het heel denkbaar begint te worden dat het ONK2021 ook niet doorgaat met een fysiek aanwezig evenement.
Met die veranderingen moet natuurlijk wel uiteindelijk rekening gehouden worden.

Tags: