Algemeen > Aankondigen gebeurtenissen

ONK 2021

<< < (2/14) > >>

Wolter:

--- Citaat van: Blauwe Brouwer op 07-06-2020  09:51 u ---Kan men nog inschrijven voor ONK 2021??

Mvg Jules

--- Einde van citaat ---

Via de website voor het onk2020 kan je nog inschrijven. Deze inschrijvingen gaan namelijk door naar het onk2021.

Jules:

--- Citaat van: Wolter op 07-06-2020  10:38 u ---Via de website voor het onk2020 kan je nog inschrijven. Deze inschrijvingen gaan namelijk door naar het onk2021.

--- Einde van citaat ---
Komen er dan ook nieuwe inlever data / adressen?
Ik vraag dat omdat ik dan volgend jaar mee wil doen en ik nog moet brouwen ;)

Wolter:

--- Citaat van: Jules op 07-06-2020  21:54 u ---Komen er dan ook nieuwe inlever data / adressen?
Ik vraag dat omdat ik dan volgend jaar mee wil doen, en ik nog moet brouwen ;)

--- Einde van citaat ---

Voor het onk2021 wordt als opnieuw gepland en gecommuniceerd. De organisatie wacht de ontwikkelingen af en zal de plannen nog een uitvoering tzt gaan invullen.

Fractus:
Is er al wat meer bekend over onk2021? Het is toch een van de weinige lichtpuntjes de komende tijd en dan kan ik alvast een brouwschema maken, ik wil nu eindelijk een keertje meedoen :D

biking rebel:

--- Citaat van: Fractus op 11-01-2021  14:40 u ---Is er al wat meer bekend over onk2021? Het is toch een van de weinige lichtpuntjes de komende tijd en dan kan ik alvast een brouwschema maken, ik wil nu eindelijk een keertje meedoen :D

--- Einde van citaat ---

"Tot onze spijt kun je niet meer inschrijven. Inschrijven was mogelijk tot 10 oktober 2020."

https://www.onkbrouwen.nl/s-plain/inschrijven

Het wordt wachten tot 2022.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie