Hoi, ik ben Eline

Gestart door Respons#42, 27-05-2020 10:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Respons#42

Zo even voor gaan zitten om mezelf voor te stellen. Mijn naam is Eline en heb na een lange pauze van 20 jaar weer een oude hobby op gepakt. Ondertussen al 2 brouwsel op fles staan. De boeken van toen zijn een goede inspiratie geweest. De ene is een wiezenbier en de ander een USA-type. Dat laatste wil zeggen met rijst en ik moet zeggen de smaak die ik geproefd heb tijdens het afvullen was zeer verrassend. Ik hoop hier nog wat meer inspiratie op te doen en wellicht kan ik wat bijdragen met mijn achtergrond als levensmiddelentechnoloog.


Jeroen76

Van harte welkom Eline!

Leuk dat je een oude hobby weer leven in hebt geblazen. Te leuk om het niet te doen en inmiddels is er veel veranderd waardoor het brouwen in mijn ogen alleen maar leuker is geworden.

Gr. Jeroen


tdp

Met een dergelijke achtergrond kun je vast en zeker wat bijdragen, geloof mij!

Welkom op het forum, en welkom terug binnen deze mooie hobby!

Roelof

Welkom terug Eline.
Ik ben zelf ook een keer een jaartje gestopt.
Veel brouwplezier, ik zie dat je ook al een hopplantje hebt.  ;) ;) ;)

Drents Hopbier

Citaat van: Roelof op 27-05-2020  13:42 uVeel brouwplezier, ik zie dat je ook al een hopplantje hebt.  ;) ;) ;)

Volgens mij is dat een Japanse duizendknoop >:D

HHopbier

Roelof

Citaat van: Drents Hopbier op 27-05-2020  13:44 uVolgens mij is dat een Japanse duizendknoop >:D

HHopbier
Ach Hans, een hopplantje klinkt toch veel leuker, ook voor Eline. ;)  Net als de schenkkan van de Wortketel, daar stonden ook wijnranken op, daar hebben we toch ook hopbellen van gemaakt.  ;D ;D

Respons#42

Zal maar niet vertellen wat ik nog meer aan plantjes in mijn tuin heb  ;) maar het meeste is onkruid en niet bruikbaar. De suggestie voor hop is nog een uitdaging. Dank voor jullie reacties

Heuvinger brouwerij


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.