Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Rutger  (gelezen 401 keer)

Offline RutgerB

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Rutger
« Gepost op: 23-05-2020 09:53 u »
Hi allen,

Ik ben Rutger, 32 jaar en (nu nog) woonachtig te Amsterdam. In het begin van de corona-quarantaine heb ik een Brouwbroeders pakket besteld om mezelf te vermaken, en dat beviel erg goed. Inmiddels heb ik met navulpakketten nog 2 bieren gebrouwen en aangezien dat ook beviel ben ik nu meer spullen aan het verzamelen om op te schalen.

Heb het leerzame boek van Adrie Otte bijna uit dus hoop dat dat het aantal domme vragen van mijn kant beperkt ;-)

Groet,
Rutger

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Even voorstellen: Rutger
« Reactie #1 Gepost op: 23-05-2020 12:17 u »
Welkom Rutger.

Op het forum is heel veel aan bod gekomen in de loop der jaren. Door de zoekfunctie te gebruiken kun je het een en ander teruglezen. Kom je er niet uit dan kun je natuurlijk altijd een vraag stellen. Het antwoord is soms een verwijzing naar een bestaand topic. Het valt niet altijd mee om het juiste antwoord te vinden. Er zijn zoveel topics...

Offline Wildor

• Senior lid
  • Thuisbrouwerij t Ernhems Nat
« Reactie #2 Gepost op: 23-05-2020 14:24 u »
Welkom Rutger!

De kunst is het vinden van informatie in dit forum, en de nieuwe inzichten die in de loop der jaren zijn ontstaan.
Mocht je informatie hebben gevonden, maar uit erg oud topic, dan kun je je afvragen of het nog actueel is.

Ik bedoel hiermee niet dat het forum uit enorm verouderde informatie bestaat, maar door de jaren heen komen er nieuwe technieken, nieuwe gisten en nieuwe apparatuur.
Dus wees nooit bang om een vraag te stellen, domme vragen bestaan niet, mits je de zoekfunctie hebt gebruikt :)

Veel brouwplezier!

William

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
« Reactie #3 Gepost op: 23-05-2020 19:43 u »
Door de zoekfunctie te gebruiken kun je het een en ander teruglezen.
Wordt wel lastiger als sommige mensen maar blijven reageren in het "Ik stel me voor" Topic.
Ik ken iemand die heeft al 17 pagina's vol geschreven.  ;D ;D

O ja . Welkom Rutger, daar gaat dit topic tenslotte over, veel brouwplezier en niet bang zijn om vragen te stellen.  ;)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #4 Gepost op: 23-05-2020 22:53 u »
Wordt wel lastiger als sommige mensen maar blijven reageren in het "Ik stel me voor" Topic.
Ik ken iemand die heeft al 17 pagina's vol geschreven.  ;D ;D

Dat is inderdaad niet handig. Het maakt dat sommigen van ons de berichten die in dat topic geplaatst worden niet meer lezen...

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
« Reactie #5 Gepost op: 24-05-2020 12:34 u »
Dat is inderdaad niet handig. Het maakt dat sommigen van ons de berichten die in dat topic geplaatst worden niet meer lezen...
Ik dus.  :huilen:

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #6 Gepost op: 24-05-2020 13:32 u »
Ik dus.  :huilen:

Er zijn er meer...  ;)

Tags: