Even voorstellen: Rutger

Gestart door RutgerB, 23-05-2020 09:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RutgerB

Hi allen,

Ik ben Rutger, 32 jaar en (nu nog) woonachtig te Amsterdam. In het begin van de corona-quarantaine heb ik een Brouwbroeders pakket besteld om mezelf te vermaken, en dat beviel erg goed. Inmiddels heb ik met navulpakketten nog 2 bieren gebrouwen en aangezien dat ook beviel ben ik nu meer spullen aan het verzamelen om op te schalen.

Heb het leerzame boek van Adrie Otte bijna uit dus hoop dat dat het aantal domme vragen van mijn kant beperkt ;-)

Groet,
Rutger

Jacques

Welkom Rutger.

Op het forum is heel veel aan bod gekomen in de loop der jaren. Door de zoekfunctie te gebruiken kun je het een en ander teruglezen. Kom je er niet uit dan kun je natuurlijk altijd een vraag stellen. Het antwoord is soms een verwijzing naar een bestaand topic. Het valt niet altijd mee om het juiste antwoord te vinden. Er zijn zoveel topics...

Wildor

Welkom Rutger!

De kunst is het vinden van informatie in dit forum, en de nieuwe inzichten die in de loop der jaren zijn ontstaan.
Mocht je informatie hebben gevonden, maar uit erg oud topic, dan kun je je afvragen of het nog actueel is.

Ik bedoel hiermee niet dat het forum uit enorm verouderde informatie bestaat, maar door de jaren heen komen er nieuwe technieken, nieuwe gisten en nieuwe apparatuur.
Dus wees nooit bang om een vraag te stellen, domme vragen bestaan niet, mits je de zoekfunctie hebt gebruikt :)

Veel brouwplezier!

William

Roelof

Citaat van: Jacques op 23-05-2020  12:17 uDoor de zoekfunctie te gebruiken kun je het een en ander teruglezen.
Wordt wel lastiger als sommige mensen maar blijven reageren in het "Ik stel me voor" Topic.
Ik ken iemand die heeft al 17 pagina's vol geschreven.  ;D ;D

O ja . Welkom Rutger, daar gaat dit topic tenslotte over, veel brouwplezier en niet bang zijn om vragen te stellen.  ;)

Jacques

Citaat van: Roelof op 23-05-2020  19:43 uWordt wel lastiger als sommige mensen maar blijven reageren in het "Ik stel me voor" Topic.
Ik ken iemand die heeft al 17 pagina's vol geschreven.  ;D ;D

Dat is inderdaad niet handig. Het maakt dat sommigen van ons de berichten die in dat topic geplaatst worden niet meer lezen...

Roelof

Citaat van: Jacques op 23-05-2020  22:53 uDat is inderdaad niet handig. Het maakt dat sommigen van ons de berichten die in dat topic geplaatst worden niet meer lezen...
Ik dus.  :huilen:

Jacques

Citaat van: Roelof op 24-05-2020  12:34 uIk dus.  :huilen:

Er zijn er meer...  ;)

JesperV

Hoi Rutger! Gezellig jou hier ook tegen te komen  :proost:

RutgerB

Introduceer ik mezelf en vergeet ik daarna hier naar antwoorden te kijken... lekker dan! Dank allen!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.