Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Beerbase company  (gelezen 267 keer)

Offline Emanuel

• Vol lid
  • Land: nl
  • Oefening baart kunst.
Beerbase company
« Gepost op: 22-05-2020 20:15 u »
Heeft iemand al ervaring met het concept van de Beerbase Company? Lijkt me best wel vreemd om met een soort siroop bier te maken.

https://www.thebeerbasecompany.com/nl/?gclid=EAIaIQobChMI0OHxjonI6QIVWflRCh3rcAAEEAAYASAAEgK9hPD_BwE

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Wildor

• Senior lid
  • Thuisbrouwerij t Ernhems Nat
Re: Beerbase company
« Reactie #1 Gepost op: 22-05-2020 20:30 u »
"Briljant"

"Bier" uit je Sodastream.
Wellicht is het een uitkomst voor het alcoholvrije aanbod.
Ik heb wel een Sodastream, misschien overweeg ik wel een proefpakketje.

Eerst eens heel goed lezen.
*Update* Pagina's zijn nog erg leeg... Ik denk dat ze nog niet up-and-running zijn

William

Offline de Machtige Wil

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 22-05-2020 21:16 u »
Haha, het lijkt me echt helemaal niks maar al hun producten staan voor 0 euro te koop dus je kunt je er geen buil aan vallen.

Offline Theo Mol

• Boven 10 berichten
  • *
  • breng eens wat brouwerij in je leven
« Reactie #3 Gepost op: 22-05-2020 21:42 u »
Heeft iemand al ervaring met het concept van de Beerbase Company? Lijkt me best wel vreemd om met een soort siroop bier te maken.

https://www.thebeerbasecompany.com/nl/?gclid=EAIaIQobChMI0OHxjonI6QIVWflRCh3rcAAEEAAYASAAEgK9hPD_BwE
Aan de opschriften op de pakjes te zien is het alcoholvrij, wat het in mijn ogen een soort limonade maakt. Dat is de clou, het is een product waar het water uit is en dat leng je dan weer aan. Voor de meesten hier is het geen echt bier maar probeer het, misschien is het wat. "Hoe maak ik mijn eigen bier" is een beetje hoog gegrepen denk ik.

Tags: