Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hallo allemaal, ik ben Marko  (gelezen 150 keer)

Offline crnib

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hallo allemaal, ik ben Marko
« Gepost op: 22-05-2020 17:26 u »
Hallo allen,

Marko hier, een echte beginneling op het gebied van een biertje brouwen. Maar een lekker biertje, pilsje, goede wijn of een oude whiskey lust ik wel. Wat de regio's betreft ik hou meestal van een goed Duits Helles biertje of een lekker abdijbiertje.

Qua brouwen totaal geen ervaring mee, maar loop al een tijdje om zelf maar eens te gaan proberen. Dus ik hoop nog veel van jullie te mogen leren.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Land: nl
  • Good beer makes its own friends!
Re: hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: 22-05-2020 20:26 u »
Van harte welkom Marko!

Gr. Jeroen

Offline Wildor

• Senior lid
  • Land: nl
  • Thuisbrouwerij t Ernhems Nat
Re: hallo allemaal
« Reactie #2 Gepost op: 22-05-2020 20:54 u »
Hoi Marko,

Welkom!
Als je nog helemaal geen ervaring hebt kun je het pad bewandelen om uitgebreid het forum te lezen.
Nog beter is om met een forumlid een keertje mee te kijken om het proces te zien en te leren begrijpen.

Uit welk deel van het land kom je?
Er is ook een ledenkaart waarop je kunt zien of er een hobbybrouwer in jouw buurt woont. De meeste brouwers laten graag zien wat ze doen.
Welke weg je ook kiest, ik wens je veel succes met deze leuke hobby.

William

Tags: