Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hoe kom je aan je bierflessen?  (gelezen 1776 keer)

Offline JanDeGraaff

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Bier is het antwoord. Ben alleen ff de vraag kwijt
Re: Hoe kom je aan je bierflessen?
« Reactie #25 Gepost op: 22-05-2020 23:00 u »
en als een kapitein de fles voor je oog houden om te zien of de bodem mooi schoongespoeld is
Bijzonder mooie beeldspraak en heel treffend! PoŽtisch, welhaast.
Ik lees nu "Hotel Grand Europa', maar deze strofe had zomaar uit de koker van Ilja Leonard Pfeijffer kunnen komen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #26 Gepost op: 23-05-2020 00:06 u »

Het rare van deze hobby is dat we in een reflex alle bierflesjes omspoelen en laten uitlekken, ook als ik ze niet ga hergebruiken. Maar er zijn ergere afwijkingen  :)
Brouwze!

Ja dat doe ik ook maar meer omdat ik schone flesjes prettiger vind om weg te brengen in plaats van die lekkende stinkende die mijn hele shopper vollekken met bedorven bier.

Minder poŽtisch maar puur voor het gemak dus

Gr. Jeroen

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #27 Gepost op: 23-05-2020 12:13 u »
Herkenbaar, uitspoelen en als een kapitein de fles voor je oog houden om te zien of de bodem mooi schoongespoeld is :)

Ja inderdaad. Heel herkenbaar.  :)

Offline ExPeteriment

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #28 Gepost op: 23-05-2020 17:10 u »
Herkenbaar, uitspoelen en als een kapitein de fles voor je oog houden om te zien of de bodem mooi schoongespoeld is :)
Zo kijk je in de toekomst.

Tags: