Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Etiketten van Dinast  (gelezen 768 keer)

Offline DINAST

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • stop brewing, and pay attention to me
Etiketten van Dinast
« Gepost op: 12-05-2020 19:35 u »
Ik ben ook wat aan de slag gegaan met etiketten. Ik woon in het Limburgse Baarlo dus sommige teksten zijn in het dialect :)
Ik heb mijn thuisbrouwerijte ook op Untappd toegevoegd. Wel grappig dat vrienden kunnen taggen dat ze mijn bier hebben gedronken.

Noah's Arc: opgedragen aan geboorte van zoon van vrienden van ons. (etiket van beerlabelizers).

Boalders Radler Mango:

Isse D'aor: (Is hij daar) kloon Isid'or.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
Re: Etiketten van Dinast
« Reactie #1 Gepost op: 13-05-2020 12:03 u »
Ziet er goed uit Dinast. Alleen het Limburgs dialect lijkt verdacht veel op het Engels.  ;D

Offline DINAST

• Boven 10 berichten
  • *
  • stop brewing, and pay attention to me
Re: Etiketten van Dinast
« Reactie #2 Gepost op: 13-05-2020 19:45 u »
Ziet er goed uit Dinast. Alleen het Limburgs dialect lijkt verdacht veel op het Engels.  ;D

Haha Touché, ben het backlabel van issidaor vergeten, die was helemaal in het Limburgs

Tags: