Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 9-5-2020 brouwer Gerard van den Broek van Hertog Jan online bierproeverij  (gelezen 1346 keer)

Offline Erny

• Vol lid
  • Land: nl
  • Zoals het tapje thuis tapt, tapt het nergens
Vandaag in mijn mailbox gevonden.
ff de biertjes in huis halen en een leuke avond tegemoet gaan.

Beste Hertog Jan liefhebber,

Aanstaande zaterdag 9 mei zal meesterbrouwer Gerard van den Broek samen met Fiona de Lange, een bekende Nederlandse biersommelier en zythologe, een online bierproeverij verzorgen. Vind jij het leuk om meer te leren over het verhaal van onze Hertog Jan speciaalbieren, het brouwproces en de verschillende smaken die te ontdekken zijn? Zorg dan dat je zaterdag 9 mei om 20.00 klaar zit.

Via een livestream vanuit Eetcafé de Tijd in Oisterwijk, kun je thuis gaan genieten van 6 verschillende speciaalbieren, met daarbij bijpassende hapjes en natuurlijk de uitleg van Fiona en Gerard. De proeverij zal ongeveer 2 uur gaan duren en deze zal interactief, vanuit huis, te volgen zijn.

Tijdens deze proeverij zullen Gerard en Fiona de volgende bieren gaan proeven en bespreken:

Hertog Jan Weizener
Hertog Jan Lentebock
Hertog Jan Enkel
Hertog Jan Dubbel
Hertog Jan Tripel
Hertog Jan Grand Prestige

Deelname alleen voor 18 jaar en ouder.

Voor 2 personen adviseren wij om 1 flesje bier aan te schaffen, zodat je ieder flesje kan delen. Deze zijn verkrijgbaar bij je lokale supermarkt of slijterij.
Wil je graag bijpassende hapjes, dan is het leuk om ook het onderstaande aan te schaffen:
Hollandse garnalen
Oude of belegen kaas
Kruidige nootjes
Pittige gehaktballetjes
Peperworst of fuet
Chocola met hoog cacao-gehalte
Een smartphone / tablet / laptop en internetverbinding.
Mooie en schone bierglazen.
De livestream zal te volgen zijn via Facebook en Youtube.
Houd onze Facebook- en Instagram pagina's in de gaten en meld je hier aan als je mee wilt doen. Op zaterdag 9 mei delen wij de link voor de online bierproeverij. Heb jij geen Facebook en/of Instagram? Geen probleem. De Live stream is ook te volgen via het Youtubekanaal van Fiona de Lange.

Blijf gezond en hopelijk tot dan!
Team Hertog Jan

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline joenedu

• Super lid
  • In hops we trust
Ja leuk hè, ben erg benieuwd, ik ga samen met mijn schoonvader meedoen. Scheelt weer, 7 flesjes in je eentje is een beste slok.

Offline Erny

• Vol lid
Ik met een vriend op 1,5 meter.
Leuk initiatief.

Offline Niels B.

• Super lid
Ik denk toch dat zo'n bierglas of internetverbinding zwaar op de maag licht  :nut:

Offline Erny

• Vol lid
Ja leuk hè, ben erg benieuwd, ik ga samen met mijn schoonvader meedoen. Scheelt weer, 7 flesjes in je eentje is een beste slok.

Ik heb bijna alle bieren binnen. 4 winkels geweest. Ik mis nog de dubbel. En ik denken dat dit wellicht nog wel het makkelijkste te vinden kon zijn.

Tags: