Oude liefde

Gestart door Herder, 06-05-2020 21:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herder

Hallo

Een aantal jaar geleden heb ik een tijd lang best enthousiast bier gebrouwen. En ik moet zeggen dat ging best aardig.
Alleen de laatste keer was 4 jaar geleden. Ik ging naar boven op zolder en alles had ik nog: moutmolen, ketels. koelspiraal echt alles.
Zelfs de mout stond er nog echter al was die over datum 4 jaar ;D. Maar bloed gaat waar het niet gaan kan en ik kreeg weer zin om eens te brouwen. Een hoop wist ik nog maar sommige dingetjes was ik ff kwijt. Bijv wanneer de hop erin moest en wanneer moet je spoelen. Hoe dan ook wie weet een stukje waar ik me ff opnieuw kan inlezen over het brouwproces. Tips zijn ook welkom!!

Groetjes Leo

Jacques

Kijk bij https://www.hobbybrouwen.nl/brouwko2.html

En natuurlijk kun je ook een boek lezen waarin alles wordt uitgelegd. Ik ken er wel eentje  :)

Oscar

Citaat van: Herder op 06-05-2020  21:14 uEen hoop wist ik nog maar sommige dingetjes was ik ff kwijt. Bijv wanneer de hop erin moest en wanneer moet je spoelen. Hoe dan ook wie weet een stukje waar ik me ff opnieuw kan inlezen over het brouwproces.

Dit forum goed doorzoeken... Het boek dat Jacques bedoeld.. www.bier-brouwer.nl   BrouwTV   :brouwen:

Jacques

Citaat van: Oscar op 06-05-2020  23:42 uHet boek dat Jacques bedoeld.. www.bier-brouwer.nl   BrouwTV   :brouwen:

Ik had een ander boek op het oog.  ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.