Keurmeester omgeving Utrecht / Houten gezocht

Gestart door LeonRodenburg, 23-06-2020 16:11 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LeonRodenburg

Zijn er in omgeving Utrecht / Houten nog keurmeesters die een aantal van mijn brouwsels eens willen proeven? Ik ga niet verklappen waarom om het experiment niet teveel te beïnvloeden. Ik heb in mijn directe omgeving helaas niemand die echt objectief naar de brouwsels kan kijken. Zelf ben ik geen onervaren proever maar ik wil mijn bevindingen eens laten bevestigen of ontkennen door een ander. Dus vandaar de vraag.

Ik kom de bieren graag een keer langs brengen. Flesjes mag je uiteraard houden om zelf weer te bottelen. En er zal zeker een klein bedankje bij zitten.

 :biersmile:

Jacques

Citaat van: LeonRodenburg op 23-06-2020  16:11 uZijn er in omgeving Utrecht / Houten nog keurmeesters die een aantal van mijn brouwsels eens willen proeven? Ik ga niet verklappen waarom om het experiment niet teveel te beïnvloeden. Ik heb in mijn directe omgeving helaas niemand die echt objectief naar de brouwsels kan kijken. Zelf ben ik geen onervaren proever maar ik wil mijn bevindingen eens laten bevestigen of ontkennen door een ander. Dus vandaar de vraag.

Ik kom de bieren graag een keer langs brengen. Flesjes mag je uiteraard houden om zelf weer te bottelen. En er zal zeker een klein bedankje bij zitten.

 :biersmile:

Bij de Kromme Haring in Utrecht komt regelmatig een groep ervaren hobbybrouwers bijeen. Dit zal even niet het geval geweest zijn in verband met Covid-19 maar met de huidige versoepelingen kan het zijn dat ze over niet al te lange tijd weer bijeenkomsten hebben.

LeonRodenburg

Citaat van: Jacques op 23-06-2020  22:38 uBij de Kromme Haring in Utrecht komt regelmatig een groep ervaren hobbybrouwers bijeen. Dit zal even niet het geval geweest zijn in verband met Covid-19 maar met de huidige versoepelingen kan het zijn dat ze over niet al te lange tijd weer bijeenkomsten hebben.

Bedankt voor het meedenken! Ik zit sinds een aantal weken ook in die groep, maar vanwege Corona nog geen bijeenkomst bij de Kromme Haring bij kunnen wonen helaas. Ik ga de vraag daar ook even stellen. Ik was hier begonnen met posten omdat het bereik hier wat groter is waarschijnlijk.


Jacques

Citaat van: LeonRodenburg op 24-06-2020  13:30 uBedankt voor het meedenken! Ik zit sinds een aantal weken ook in die groep, maar vanwege Corona nog geen bijeenkomst bij de Kromme Haring bij kunnen wonen helaas. Ik ga de vraag daar ook even stellen. Ik was hier begonnen met posten omdat het bereik hier wat groter is waarschijnlijk.

Misschien dat ze na de versoepelingen die deze avond zijn aangekondigd toch weer bijeenkomsten in aangepaste vorm kunnen houden.

Oscar

Citaat van: LeonRodenburg op 23-06-2020  16:11 uZelf ben ik geen onervaren proever maar ik wil mijn bevindingen eens laten bevestigen of ontkennen door een ander. Dus vandaar de vraag.

Ik woon niet in Utrecht, maar weet wel dat bij de Amersvallei (Amersfoort) enkele keurmeester zitten... En je mag mij altijd wat opsturen... ik keur het graag voor je  :brouwen: :biersmile:

LeonRodenburg

Citaat van: Jacques op 24-06-2020  21:38 uMisschien dat ze na de versoepelingen die deze avond zijn aangekondigd toch weer bijeenkomsten in aangepaste vorm kunnen houden.

Laten we het hopen!

Citaat van: Oscar op 24-06-2020  23:05 uIk woon niet in Utrecht, maar weet wel dat bij de Amersvallei (Amersfoort) enkele keurmeester zitten... En je mag mij altijd wat opsturen... ik keur het graag voor je  :brouwen: :biersmile:

Haha oké, ik probeer het eerst hier in de buurt, maar mocht ik niemand vinden stuur ik er een paar op  :proost:

RGeraads

Almere is misschien net zo ver als Amersfoort, maar mocht je een keer naar Braumarkt gaan mag je wel een paar flesjes afdroppen :)

André de Laat

Citaat van: LeonRodenburg op 25-06-2020  09:41 uHaha oké, ik probeer het eerst hier in de buurt, maar mocht ik niemand vinden stuur ik er een paar op  :proost:

Of gewoon ruilen...  :proost: :biersmile:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.