Even voorstellen: Joey

Gestart door Simonsj, 28-04-2020 12:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Simonsj

Goedemiddag allen,

Na veel meelezen, zo nu en dan een bericht te plaatsen en wat brouwsels verder, hier dan ook maar iets over mezelf.
Mijn naam is Joey en ik kom uit het Westland. Ik ben 32 jaar, getrouwd en een lieve zoon van 1 jaar. Ik werk in de rvs piping voor de olie industrie (verkoop van piping of trouble shooting voor raffinaderijen met defecten), maar ik verkoop ook wel eens aan bedrijven die daar biertanks van maken. Toch grappig. Een klein half jaar geleden begonnen met een Hema-pakket en toen gelijk aangestoken met het brouwvirus. Stap voor stap heb ik de benodigde spullen aangeschaft om het wat serieuzer aan te pakken (schrootmolen, Easybrew 30, erlenmeyer, magneetroerder, plaatwisselaar).

Beginnen met brouwen is naar mijn mening niet makkelijk maar zeker niet te moeilijk voor een ieder. Wel zijn er een hoop dingen om eerst te leren zodat je idee krijgt wat je doet.
Zoeken, google en steeds vaker uitkomen bij de website van hobbybrouwen. De hoeveelheid informatie hier is ongekend en forum is zeer gemoedelijk. Mede door dat laatste heb ik al snel een account aangemaakt en ben ik niet verlegen om misschien de simpelste vragen hier te stellen.

Ik hoop hier met de tijd veel bij te leren over het brouwen maar vooral wijzer te worden in de ingrediƫnten, smaken etc.
Zo lang het maar uitdagend blijft. Gaat iets niet volgens plan. Opstaan en weer doorgaan.

Ik ben blij dit forum gevonden te hebben. Voor de info maar ook om hier en daar mee te lezen.

Groet,
Joey

tdp

Welkom Joey!

Het brouwvirus goed te pakken, mooi ;)

Veel plezier op het forum en met de hobby!

Arjen1969

Welkom Joey!

Gewoon lekker brouwen, dat is volgens mij de beste manier om smaken/invloeden te ontdekken. Zelf ontdekken is de leukste en meest leerzame manier voor mij geweest.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.