Algemeen > Algemeen

13-04-2020 KRO-NCRV 2Doc: Ons Bier

<< < (11/11)

tdp:

--- Citaat van: seed7 op 17-04-2020  23:12 u ---Wat möt 'e dan, vuur gek en oonwies an goan? Loat mer küüln, 't lup wa los.

Ingo

--- Einde van citaat ---

Ach, drok maken is veur domme leu ;) En d'r bint slimmere ding'n in wearld

ElmerVDM:

--- Citaat van: Jacques op 14-04-2020  22:32 u ---Goed bierbrouwen en een goede bedrijfsvoering gaan niet altijd samen.
De meest succesvolle bedrijven zijn die bedrijven die de bedrijfsvoering goed in orde hebben.

Het beeld dat getoond wordt is heel herkenbaar voor veel kleine brouwerijen (zo groot is de brouwerij nu ook weer niet).

--- Einde van citaat ---

Als de bedrijfsvoering slecht zou zijn, dan zouden ze al lang niet meer bestaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet beter zou kunnen. De debiteurenbewaking vond ik bijvoorbeeld echt tenenkrommend.

RoodeLeeuwVenlo:

--- Citaat van: middelaersch op 18-04-2020  00:28 u ---Dit draadje doet me een beetje denken aan een wedstrijd van het Nederlands elftal: zeventien miljoen bondscoaches die het allemaal veeel beter weten dan die elf jongens op het veld die het moeten doen. De beste stuurlui staan aan wal zitten op het forum.  :biersmile:

Ik vind het een mooi bedrijf, het is niet zo simpel als het lijkt!

--- Einde van citaat ---

De beste reactie tot nu toe.

tdp:
Gisteren hun Lentebok gedronken, echt een goed bier! Kan die iedereen aanraden!

Johan_vL:

--- Citaat van: RoodeLeeuwVenlo op 05-05-2020  07:12 u ---De beste reactie tot nu toe.

--- Einde van citaat ---
Hier ben ik het wel mee eens, het is een mooi bedrijf, aardige mensen, en ze doen het op hun manier, supermooi vooral doorgaan !!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie