Algemeen > Stel je voor

Even voorstellen: Arelse Krijs

(1/2) > >>

Arelse Krijs:
Na een hele tijd dit forum al te volgen nu toch maar even een voorstel-rondje  :degroeten:.

Ik heb sinds een paar maanden een Brew Monk 30 en ben gaandeweg wat meer spullen aan het verzamelen geweest (van hydrometer naar refractometer, van ongecontroleerd vergisten naar een vergistingskast, van hopzak naar hop-spider). De volgende stap wordt gist opkweken / vloeibare gist gebruiken.
Ik ben super blij met alle kennis die hier aangeboden wordt, dit forum samen met het boek van Jacques (een zeer zekere aanrader) heeft me al 6 mooie brouwsels opgeleverd en vandaag ga ik met nr 7 beginnen.
Ik zie wel dat er nog veel kennis te vergaren is, er zijn nl. zoveel proces parameters  :nut:

Hier een korte impressie van mijn brouwerij:

Ik merk dat geduld soms een schone zaak is en dat bier over tijd beter kan gaan smaken  :proost:

Groet,
Arelse Krijs
https://untappd.com/ArelseKrijs

Erny:
Welkom Arelse,

Jouw verhaal komt overeen hoe het mij ook vergaat. Beetje bij beetje de boel updaten.
ik zie dat je nog in plastiek vergist. RVS kan ik je echt aanraden. Het grootste voordeel is hoe makkelijk je dit schoon maakt. En eerlijk het ziet er ook professioneel uit :-*

Erny

Jacques:
Welkom op het forum Arelse Krijs.

Je hebt een goede start gemaakt zo te zien.
En bedankt voor het compliment.

Takkie83:
Ziet er goed uit Arelse! Goeie brouwnaam ook, klinkt al ambachtelijk  :biersmile:

Wat vind je van de Brew Monk?

j.heesters3:
Ook welkom hier en al goed bezig. Ga ook eens kijken bij een brouwer in de buurt. Altijd leerzaam. In ieder geval veel plezier met het brouwen en genieten van je eigen gebrouwen biertjes.

Broudoe

Jos

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie