Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Uitstel! 1 t/m 3-10-2021 Jaarbijeenkomst vereniging van Duitse hobbybrouwers  (gelezen 1168 keer)

Offline RW-Brauer

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: de
  • Goed bier is harmonie!
Vanwege CoViD-19 crisis gaat de bijeenkomst helaas in 2020 niet door! Nieuwe datum 1 t/m 3 oktober 2021 te Kleef!
Beste Brouwvrienden,
Graag nodigen wij jullie uit voor de jaarlijkse bijeenkomst van Duitse Hobbybrouwers (Vereinigung der Haus- und Hobbybrauer in Deutschland e.V.) in Kleef (naast de grens bij Nijmegen). Deze gaan wij dit jaar vanuit onze brouwgroep Reichswaldbrauerei Kleve organiseren.  :proost:
Wij hopen, daar ook Nederlandse hobbybrouwers te mogen begroten! Het vindt plaats 25 t/m 27 september 2020. Zaterdagmiddag is open voor iedereen, overig alleen via officiŽle aanmelding (zie link hierna; aanmeldformulier zal daar beschikbaar komen begin april). Meer informatie: https://t1p.de/w76s
Hartelijke groet,
Thomas en Detlef

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jaap W

• Senior lid
  • Land: nl
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
Re: Jaarbijeenkomst vereniging van Duitse hobbybrouwers
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2020 11:02 u »
Ik heb het programma even doorgekeken en dat ziet er goed uit, misschien dat ik me wel aan ga melden.  :proost2:

Ik hoop voor jullie dat het doorgang kan vinden. :weetniet:  :proost: :degroeten:

Offline RW-Brauer

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: de
  • Goed bier is harmonie!
Programma blijft bijna gelijk, maar event location gaat veranderen (niet meer Wasserburg Rindern). Kijk naar de link hierboven voor updates!

Tags: