Uitstel! 1 t/m 3-10-2021 Jaarbijeenkomst vereniging van Duitse hobbybrouwers

Gestart door RW-Brauer, 26-03-2020 17:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RW-Brauer

Vanwege CoViD-19 crisis gaat de bijeenkomst helaas in 2020 niet door! Nieuwe datum 1 t/m 3 oktober 2021 te Kleef!
Beste Brouwvrienden,
Graag nodigen wij jullie uit voor de jaarlijkse bijeenkomst van Duitse Hobbybrouwers (Vereinigung der Haus- und Hobbybrauer in Deutschland e.V.) in Kleef (naast de grens bij Nijmegen). Deze gaan wij dit jaar vanuit onze brouwgroep Reichswaldbrauerei Kleve organiseren.  :proost:
Wij hopen, daar ook Nederlandse hobbybrouwers te mogen begroten! Het vindt plaats 25 t/m 27 september 2020. Zaterdagmiddag is open voor iedereen, overig alleen via officiƫle aanmelding (zie link hierna; aanmeldformulier zal daar beschikbaar komen begin april). Meer informatie: https://t1p.de/w76s
Hartelijke groet,
Thomas en Detlef

Jaap W

Ik heb het programma even doorgekeken en dat ziet er goed uit, misschien dat ik me wel aan ga melden.  :proost2:

Ik hoop voor jullie dat het doorgang kan vinden. :weetniet:  :proost: :degroeten:


RW-Brauer

Programma blijft bijna gelijk, maar event location gaat veranderen (niet meer Wasserburg Rindern). Kijk naar de link hierboven voor updates!

RW-Brauer


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.