Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Zoethout toevoegen bij bottelen  (gelezen 4177 keer)

Offline Andert

• Senior lid
  • Land: 00
Re: Zoethout toevoegen bij bottelen
« Reactie #25 Gepost op: 05-01-2021 17:09 u »
Deze is niet meer verkrijgbaar. Iemand een idee waar wel of een alternatief product?
Wat is het Chinese product dat hier ergens wordt genoemd?
Bij een reform- of natuurwinkel is het vast wel verkrijgbaar. Holland & Barrett misschien?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • Land: nl
  • meten is weten
« Reactie #26 Gepost op: 06-01-2021 00:14 u »

Offline Pieter1954

• Senior lid
  • Jullie zijn mijn informatiebron
« Reactie #27 Gepost op: 06-01-2021 09:27 u »
Ik dacht meer aan die zoethoutstaven die hier eerder genoemd werden.

Ik kan me herinneren dat we die (in het Limburgs: sokkerpaek) als kind kochten en in een flesje water deden. Na schudden loste er telkens een beetje op en ontstond er een lichtbruin schuim dat je dan kon opzuigen (sjuumke trekke). Uiteindelijk hield je dropwater over. Heerlijk en goedkoop snoep voor de armelui's kinderen.

Offline Andert

• Senior lid
« Reactie #28 Gepost op: 06-01-2021 10:43 u »
Ik dacht meer aan die zoethoutstaven die hier eerder genoemd werden.

Ik kan me herinneren dat we die (in het Limburgs: sokkerpaek) als kind kochten en in een flesje water deden. Na schudden loste er telkens een beetje op en ontstond er een lichtbruin schuim dat je dan kon opzuigen (sjuumke trekke). Uiteindelijk hield je dropwater over. Heerlijk en goedkoop snoep voor de armelui's kinderen.
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/jacob-hooy-zoethoutstokjes-60056026?utm_campaign=organic_shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&skuid=056026&gclid=Cj0KCQiA3NX_BRDQARIsALA3fIJ2KnmHKUBe3P4DuDkJ65oly7E0zujYzUVAmGlckEH2lwQmglRVFSEaAimVEALw_wcB

Offline Pieter1954

• Senior lid
  • Jullie zijn mijn informatiebron
« Reactie #29 Gepost op: 06-01-2021 11:13 u »
Dit soort stokjes (wortels eigenlijk) zijn op heel veel plaatsen te koop. Wat ik bedoel zijn staafjes van ongeveer 10 cm lang en 5 mm dik, een soort keiharde, bijna glasachtige drop.

Offline Andert

• Senior lid
« Reactie #30 Gepost op: 06-01-2021 15:58 u »
Dit soort stokjes (wortels eigenlijk) zijn op heel veel plaatsen te koop. Wat ik bedoel zijn staafjes van ongeveer 10 cm lang en 5 mm dik, een soort keiharde, bijna glasachtige drop.
Ik kan ze alleen vinden van Damhert, die dus niet leverbaar zijn.

Misschien dat je rechtstreeks contact met  Damhert op kan nemen, eventueel om te vragen wie het verkoopt?

Damhert  Nutrition  NV  -  Kapelstraat  154,  B-3550  Heusden-Zolder Tel  +32(0)11/42  50  39  -  Fax  32(0)43  31  28 www.damhert.com  -  info@damhert.be

Tags: