Zoethout toevoegen bij bottelen

Gestart door DLB, 23-03-2020 12:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Andert

Citaat van: Pieter1954 op 05-01-2021  16:46 uDeze is niet meer verkrijgbaar. Iemand een idee waar wel of een alternatief product?
Wat is het Chinese product dat hier ergens wordt genoemd?
Bij een reform- of natuurwinkel is het vast wel verkrijgbaar. Holland & Barrett misschien?

hansHalberstadt


Pieter1954

Ik dacht meer aan die zoethoutstaven die hier eerder genoemd werden.

Ik kan me herinneren dat we die (in het Limburgs: sokkerpaek) als kind kochten en in een flesje water deden. Na schudden loste er telkens een beetje op en ontstond er een lichtbruin schuim dat je dan kon opzuigen (sjuumke trekke). Uiteindelijk hield je dropwater over. Heerlijk en goedkoop snoep voor de armelui's kinderen.

Andert

Citaat van: Pieter1954 op 06-01-2021  09:27 uIk dacht meer aan die zoethoutstaven die hier eerder genoemd werden.

Ik kan me herinneren dat we die (in het Limburgs: sokkerpaek) als kind kochten en in een flesje water deden. Na schudden loste er telkens een beetje op en ontstond er een lichtbruin schuim dat je dan kon opzuigen (sjuumke trekke). Uiteindelijk hield je dropwater over. Heerlijk en goedkoop snoep voor de armelui's kinderen.
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/jacob-hooy-zoethoutstokjes-60056026?utm_campaign=organic_shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&skuid=056026&gclid=Cj0KCQiA3NX_BRDQARIsALA3fIJ2KnmHKUBe3P4DuDkJ65oly7E0zujYzUVAmGlckEH2lwQmglRVFSEaAimVEALw_wcB


Pieter1954

Dit soort stokjes (wortels eigenlijk) zijn op heel veel plaatsen te koop. Wat ik bedoel zijn staafjes van ongeveer 10 cm lang en 5 mm dik, een soort keiharde, bijna glasachtige drop.

Andert

Citaat van: Pieter1954 op 06-01-2021  11:13 uDit soort stokjes (wortels eigenlijk) zijn op heel veel plaatsen te koop. Wat ik bedoel zijn staafjes van ongeveer 10 cm lang en 5 mm dik, een soort keiharde, bijna glasachtige drop.
Ik kan ze alleen vinden van Damhert, die dus niet leverbaar zijn.

Misschien dat je rechtstreeks contact met  Damhert op kan nemen, eventueel om te vragen wie het verkoopt?

Damhert  Nutrition  NV  -  Kapelstraat  154,  B-3550  Heusden-Zolder Tel  +32(0)11/42  50  39  -  Fax  32(0)43  31  28 www.damhert.com  -  info@damhert.be


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.