Algemeen > Stel je voor

Even voorstellen: Ruben

(1/2) > >>

Haddock:
Hallo allemaal,

Ik ben Ruben, een nieuwsgierige beginnende brouwer. Inmiddels 2 Brewferm blikbrouwsels met succes gemaakt maar ik vind het zo leuk dat ik bang ben dat deze hobby uit de hand gaat lopen 8)
Eerst wil ik nog even wat experimenteren met toevoegingen/supplementen aan mijn blikbrouwsels om vervolgens de stap te maken naar het zelf schroten en maischen.
Erg leuk om te zien dat er energie wordt gestoken in een forum als deze. Ik hoop dat ik veel mooie ideeŽn op kan doen hier.

Vriendelijke groet,
Ruben

Eric v B:

--- Citaat van: Haddock op 20-03-2020  16:47 u ---Hallo allemaal,

Ik ben Ruben, een nieuwsgierige beginnende brouwer. Inmiddels 2 Brewferm blikbrouwsels met succes gemaakt maar ik vind het zo leuk dat ik bang ben dat deze hobby uit de hand gaat lopen 8)
Eerst wil ik nog even wat experimenteren met toevoegingen/supplementen aan mijn blikbrouwsels om vervolgens de stap te maken naar het zelf schroten en maischen.
Erg leuk om te zien dat er energie wordt gestoken in een forum als deze. Ik hoop dat ik veel mooie ideeŽn op kan doen hier.

Vriendelijke groet,
Ruben

--- Einde van citaat ---

Welkom Ruben, je hoeft niet bang te zijn dat deze hobby uit de hand gaat lopen. Die gaat uit de hand lopen! Die gaat je leven beheersen!  ;D

Sterkte!  ;)

TeVeHa:
Het brouwen mag gerust uit de hand lopen hoor, als je het opdrinken enigszins kunt beperken komt het wel goed.

j.heesters3:
Hallo Ruben.

Waar staat je brouwerijtje? Veel plezier met je brouwen. Moutbrouwen gaat je zeker bevallen, vooral als je het resultaat proeft. Normaal zou ik je aanraden om ergens bij een brouwer in de buurt te gaan kjken om een keer mee te brouwen. Nu zal dat jammer genieg niet gaan maar er is genoeg te zien en te lezen op dit fotum.

Broudoe uit Brabant

Jos

Haddock:
Bedankt allemaal voor het warme welkom!
@Jos: mijn brouwerijtje stelt niet heel veel voor maar het staat in Rotterdam. :)
Goede tip om een keer  mee te kijken met iemand, dat lijkt mij keigaaf!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie