Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Kom vanavond (20-3) naar de virtuele kroeg om te chatten met andere brouwers  (gelezen 1749 keer)

Offline BrouwMout.nl

• Vol lid
  • Land: nl
  • Voor al je bieringrediŽnten
    • BrouwMout.nl
Vrijdagavond en nergens om heen te gaan. Kroeg dicht, Gilde op nonactief, proeverij afgezegd en de bierfestivals gaan ook al niet door.

Om de zinnen een beetje te verzetten stel ik voor om vanavond (vrijdag 20-3)vanaf 20:00 Bij elkaar te komen in de Brouwers Chat.
https://www.brouwmout.nl/chat/

Trek een eigegebrouwen biertje open en kom je brouwplannen voor aanstaand weekend bespreken, ervaringen uitwisselen of een boom opzetten over bier en of brouwen.

Iedereen is welkom, tot vanavond!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Haagse Wouter

• Super lid
  • Ooievaars zijn best wel mooi
En was het gezellig?

Offline BrouwMout.nl

• Vol lid
    • BrouwMout.nl
De opkomst was wat laag maar het was zeker gezellig, dus volgende week doen we het weer.

Offline ray81

• Vol lid
  • Proost!
De opkomst was wat laag maar het was zeker gezellig, dus volgende week doen we het weer.

Daar sluit ik me volledig bij aan. Tot volgende week!

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Gemist, maar zet hem in de agenda voor a.s. vrijdag. Moet nog een half vaatje weizen mans maken, kan wel wat morele ondersteuning gebruiken ;)

Offline joenedu

• Super lid
  • In hops we trust
Ik zal ook kijken of het mij lukt, beetje spitstijd hier met naar bed gaande kinderen en zo  ^-^

Offline BrouwMout.nl

• Vol lid
    • BrouwMout.nl
Ik lees net dat we een half vaatje Weizen weg te werken hebben dus iets later zijn we er ook nog wel.

Tags: