Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: In de ban van Corona - Verplicht thuis zitten, brouw impulse?  (gelezen 3161 keer)

Offline HuygenMeester

• Senior lid
  • Land: nl
    • HuygenMeester
Re: Braumarkt gesloten
« Reactie #50 Gepost op: 26-03-2020 18:53 u »
Had van de week iemand van v.d. Kooij aan de lijn. Hij zei dat het gekkenhuis was daar.
Maar, mijn bestelling toch keurig binnen 48 uur geleverd.
Zelfde ervaring: dinsdagavond bij Van der Kooy besteld en vanochtend al geleverd.
De winkels zijn gesloten maar als je vooraf betaalt kun je nog wel afhalen.
 :degroeten:
Huygenmeester

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline BrouwMout.nl

• Vol lid
  • Voor al je bieringrediŽnten
    • BrouwMout.nl
Re: In de ban van Corona - Verplicht thuis zitten, brouw impulse?
« Reactie #51 Gepost op: 26-03-2020 20:19 u »
Vrijdagavond en nergens om heen te gaan. Kroeg dicht, Gilde op nonactief, proeverij afgezegd en de bierfestivals gaan ook al niet door.

Om de zinnen een beetje te verzetten komen we morgenavond (vrijdag 27-3) vanaf 20:00 weer bij elkaar in de Brouwers Chat.

https://www.brouwmout.nl/chat/

Trek een eigengemaakt biertje open en kom je brouwplannen voor aanstaand weekend bespreken, ervaringen uitwisselen of een boom opzetten over bier en of brouwen.

Iedereen is welkom, tot morgen!

PS. Vorige week was de chatbox voor sommigen met een mobiele telefoon niet bereikbaar, dit is inmiddels opgelost.

Offline Hans007

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #52 Gepost op: 28-03-2020 10:13 u »
Weer gemist
Vandaag wel een lentebok aan het brouwen

Offline Jurre

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #53 Gepost op: 30-03-2020 09:36 u »
Yes hier ook brouwimpuls, wordt vandaag een witbiertje!
En ga (proberen) een paar broden te bakken van het bostel  :biersmile:

Offline Buckske95

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • -
« Reactie #54 Gepost op: 31-03-2020 18:42 u »
Ben wat materiaal aan het bij elkaar zoeken en het valt me op dat Braumarkt bijzonder weinig in voorraad heeft (de laatste maanden al), idem in de Belgische winkel. Ik heb het dan over brouwketels e.d. Corona-impact of is er iets anders aan de hand?

Via de mail lieten ze zondag weten dat ze buitenlandse producten later of niet meer binnen krijgen. Denk corona-impact dus...

Tags: