Hobbybrouwen > Tips

Hop en meer bij Two Browar uit Polen

(1/2) > >>

Jedoka:

13 x 100 gram hop pellets en 1000 doppen voor net geen 40,- thuis bezorgd. En binnen een week!

Ik bestel er niet vaak, laatste keer 2018 alweer, zolang doe ik met 1000 doppen😁 maar altijd goed en snel geleverd. Daarbij ook nog eens leuke hopsoorten. 

Biertje1985:

--- Citaat van: Jedoka op 02-03-2020  10:34 u ---

13 x 100 gram hop pellets en 1000 doppen voor net geen 40,- thuis bezorgd. En binnen een week!

Ik bestel er niet vaak, laatste keer 2018 alweer, zolang doe ik met 1000 doppen😁 maar altijd goed en snel geleverd. Daarbij ook nog eens leuke hopsoorten.

--- Einde van citaat ---

Twoj Browar is al vaker genoemd op het forum, zeker de moeite waard, alleen jammer dat de prijzen niet naar euro omgerekend worden op de site.
Hun hop is altijd erg vers en goed verpakt. Ook het verzenden van mout kan lonen. Echter pakken ze vaak dingen slecht in waardoor er soms iets beschadigd aankomt.

Jedoka:
Ik baseer het op twee keer bestellen wat erg keurig ging. Weer hop voor een jaar zeker en doppen voor twee jaar, lang niet gek. En de zlotiís deel ik door 4 en dan zit je er niet ver naast.

Jelle

brewt:
Leuke tip. Heb er ook maar eens wat besteld vandaag.
Paar verschillende 50 gr verpakkingen hop, wat 0,5kg mout verpakkingen en 5kg pils mout.
Ben benieuwd, ziet er goed uit!

Jedoka:

--- Citaat van: brewt op 12-03-2020  18:02 u ---Leuke tip. Heb er ook maar eens wat besteld vandaag.
Paar verschillende 50 gr verpakkingen hop, wat 0,5kg mout verpakkingen en 5kg pils mout.
Ben benieuwd, ziet er goed uit!

--- Einde van citaat ---

En? Heb je de spullen al netjes ontvangen?

Jelle

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie