Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Kandidaten amateur brouwwedstrijd bierfestival Groningen  (gelezen 782 keer)

Offline Gorak

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Kandidaten amateur brouwwedstrijd bierfestival Groningen
« Gepost op: 28-02-2020 17:43 u »
Op woensdag 15, donderdag 16, vrijdag 17 en zaterdag 18 april 2020 vindt de tiende editie van Bierfestival Groningen plaats. Bij dit evenement hoort ook een brouwwedstrijd voor amateurs. De uitdaging is hierbij om het beste Kluinbier te brouwen. Hier heb ik met begin van het jaar voor ingeschreven.

Zijn er verder nog leden die meedoen aan deze wedstrijd?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline hobbybob

• Super lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Kandidaten amateur brouwwedstrijd bierfestival Groningen
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2020 19:40 u »
Hmm als Fries zou ik eigenlijk mee moeten doen! Gezien het ook gebrouwen werd in Dokkum en Franeker.

Kluinbier:

62,5% gerst
37,5% haver
Hop uit Peize
14,5 Plato

Werd vroeger 5 uren gekookt.

Tags: