Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 28-03-2020 Hop & Hist Speciaalbier Festival te IJzendijke, Zeeuws Vlaanderen  (gelezen 1668 keer)

Offline HopHist

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
    • Hop & Hist Speciaalbier festival
Op zaterdag 28 maart 2020 vindt in het Mauritshof te IJzendijke de tweede editie van het speciaalbier festival Hop & Hist plaats. Met dit jaar wederom 12 brouwers en ruim 40 verschillende bieren is er aan keuze zeker geen gebrek. De aanwezige brouwers zijn:

• BaardAap Brewing
  • Barbier
  • Benoit
  • Bouwlust
  • Dutch Bargain
  • Kees
  • Klondiker
  • La Fontaine
  • Mareklop
  • Rodanum
  • Stanium
  • Strubbe

Naast de speciaalbieren verzorgt het Mauritshof verschillende gerechten en hapjes. De achtergrondmuziek wordt verzorgd door Hans van der Werf, o.a. bekend van Woodworks en The Old Firm en later op de avond door The New Page.

De deuren zijn van 14u00 tot 22u30 open (de taps sluiten om 22u00). De entree voor het festival is 15 euro, voor dit bedrag krijg je je eigen Hop & Hist proefglas inclusief 3 munten en een bierlijst. Extra munten zijn aan de kassa te koop voor 2,00 per stuk.

Meer info is te vinden op onze facebookpagina: https://www.facebook.com/HopenHist/

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline jackodb

• Junior lid
  • **
Heb m al in de agenda staan :)

Offline jackodb

• Junior lid
  • **
Deze gaat dus ook niet door. In elk geval niet op deze datum. Helaas maar begrijpelijk.

https://www.facebook.com/HopenHist/

Offline HopHist

• Eerste berichten geplaatst
  • *
    • Hop & Hist Speciaalbier festival
Vanwege het Coronavirus kan ons evenement op 28 maart inderdaad helaas niet doorgaan. We wachten de ontwikkelingen verder af en hopen zo snel mogelijk een nieuwe datum te kunnen prikken.

Tags: