Etiketten VolkerBier

Gestart door VolkerBier, 12-02-2020 18:27 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VolkerBier

Hey!

Naast het brouwen van bier vind ik het ook erg leuk om labels te maken voor bier. Wat ik zelf altijd belangrijk vind voor een brouwerij is een eigen smoel.  Ik combineer graag mijn passie, bier drinken/brouwen, met muziek! Van singer/songwriter tot aan black metal. Voor alles is een moment. Daarom heb ik een metal stijl logo en labels die te maken hebben met albums die ik waardeer.

Ik ben nog een beetje "zoekend"  naar de juiste style, formaat en layout maar ik ben redelijk tevreden met het label voor mijn wit biertje "Sundowning".

Als jullie feedback hebben hoor ik dat natuurlijk graag!  :biersmile:


Neetje

Ik vind deze perfect.
Een voorbeeld van weinig is meer.
Ben al benieuwd naar je volgende etiket.

Koen S

Ik wil mijn familie pas verassen als ze helemaal dood zijn, anders is het strafbaar. 🔥

VolkerBier

Citaat van: Koen S op 12-02-2020  18:43 uIk wil mijn familie pas verassen als ze helemaal dood zijn, anders is het strafbaar. 🔥

Hahahaha  ;D

Scherp, ik ga het aanpassen.

hopjesvla

Strak etiket! Het enige 'jammere' was toen ik toch even de QR-code deed scannen en er dus achter kwam dat dit dus de cover van een plaat is, ipv eigen ontwerp. Blijft desalniettemin een strak etiket.

de Machtige Wil

Prachtig etiket! Strak en simpel.

Enig kritiek is dat ik de naam van je brouwerij VolkerBier niet zo duidelijk kan lezen in je logo.

VolkerBier

Citaat van: hopjesvla op 13-02-2020  08:42 uStrak etiket! Het enige 'jammere' was toen ik toch even de QR-code deed scannen en er dus achter kwam dat dit dus de cover van een plaat is, ipv eigen ontwerp. Blijft desalniettemin een strak etiket.

Klopt, vaak heeft goeie muziek ook uitstekende album art. Door middel van de QR-code wil ik ook laten zien dat het niet mijn design is. Zo krijgt de band credits ;) Commercieel zou dit natuurlijk niet mogen maar.. gelukkig is het een hobby 8)

GekkeGwuido

Knap etiket, niet meteen mijn stijl, maar weet het wel te waarderen.
Altijd leuk als de link naar andere passies terugkomt in je brouwhobby.

Voor de echte muggenzifters: de , na Sinaasappelschil mag weg of je moet er nog een extra ingrediƫnt bijdoen...

Arne8

Zeer mooi maar ik zou die 'wit' in het midden bovenaan weglaten. Denk dat de letters onderaan dan nog iets meer uitkomen.
Links in de uitleg staat er trouwens ook dat het een witte is. Maar nogmaals, zeer mooi!!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.