Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Online cursus bierbrouwen KULeuven  (gelezen 17987 keer)

Offline Kramer

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Online cursus bierbrouwen KULeuven
« Reactie #50 Gepost op: 14-10-2020 23:15 u »
Zojuist op EDX gezien dat begin november de cursus weer start. Je kunt je nu al aanmelden.

Heb ik ook gedaan. De eerdere MOOC van Wageningen was inderdaad niet heel leerzaam maar als ik de berichten hier lees gaat deze er wel dieper op in. Ik vond de MOOC van Wageningen overigens wel erg leuk gedaan, die was door enkel studenten gemaakt en dat had wel zijn charme.

Overigens heeft EDX ook een MOOC over een wetenschappelijke kijk op koken die net weer gestart is: https://www.edx.org/course/science-cooking-from-haute-cuisine-to-soft-matter Niet helemaal waar dit forum over gaat maar veel mensen die van goed drinken houden zullen ook van goed eten houden.  ;)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Simco

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Brouwerij De Fram
Re: Online cursus bierbrouwen KULeuven
« Reactie #51 Gepost op: 02-11-2020 10:14 u »
En inmiddels is de cursus gestart!  :groots:

Tags: