Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Brew Monk vergistingsvat  (gelezen 5688 keer)

Offline volleybaltrainer

• Vol lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Brew Monk vergistingsvat
« Reactie #50 Gepost op: 29-07-2020 14:40 u »
Wat ook een  mogelijkheid is, is de koelkast dieper maken. Ergens is er een draadje waarbij iemand uitlegt hoe hij de koelkast dieper heeft gemaakt door de deur er vanaf te halen en er  wanden van ge´soleerd materiaal aan te klussen, deur er weer voor en voila een grotere koelkast.

Of je gebruikt de achterwand van de koelkast om een grotere kast te koelen, ook daar heb ik eens een draadje van gezien.

Groeten Marco

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #51 Gepost op: 29-07-2020 22:27 u »
Hallo,

Je kunt ook de binnen deur isolatieplaat eruit halen of snijden met dremel,
moet je even onder de deurrubber kijken misschien klik je het er zo uit heb ik ook gedaan.
even een ochtendje werk

succes Marco

De energierekening wordt dan wel wat hoger...

Offline middelaersch

• Super lid
  • En ik preuf, 't smakt, heb ik zelf gemakt!
« Reactie #52 Gepost op: 01-08-2020 20:45 u »
Bij mij ging de deur van de koelkast ook net niet dicht. Dat heb ik opgelost door onder de voorste pootjes een latje te leggen. Nu staat het vat ietsjes achterover en gaat de deur wel dicht.

Tags: