Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Jasper  (gelezen 211 keer)

Offline hetjagertje

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Jasper
« Gepost op: 25-01-2020 12:02 u »
Hallo allemaal,

Ik zie nu pas het topic voor het voorstellen dus bij deze.
Ik ben Jasper 33 jaar en woon in het kleine dorp Tollebeek (NOP).
Na al heel wat jaartjes vooral fan geweest te zijn van het drinken van bier ben ik nu ook begonnen met brouwen.
Ik heb bij unibrew een starter pakket gekocht nadat ik eerst het boek "zelf bier brouwen doe je zo" heb gelezen.
Vorige week heb ik mijn eerste bier gebrouwen en de SG waardes lijken allemaal goed, echter de kleur is veel donker dan verwacht.
Ik hoop dat tijdens het lageren de kleur nog wat bij trekt.

Verder ben ik al lekker aan het rondkijken op dit forum voor ideeŽn of oplossingen. mochten er concrete vragen oprijzen zal ik het zeker niet laten om ze te stellen.

mvg Jasper.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Even voorstellen: Jasper
« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2020 09:15 u »
Welkom Jasper!

Veel informatie is beschikbaar op dit forum, vragen staat natuurlijk altijd vrij!

Normaliter wordt een bier niet lichter tijdens het vergisten, maar verkijk je niet op de kleur in je gistvat. Daar lijkt zijn een pilsachtig bier donker in.

Tags: