Bierflesjes 33 cl

Gestart door Hans007, 12-01-2020 19:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hansHalberstadt


Ik dacht niet dat er statiegeld zit op longnecks?

Rinus

Citaat van: hansHalberstadt op 13-01-2020  21:45 uIk dacht niet dat er statiegeld zit op longnecks?

Maar op Vichy wel, die koop je voor 0,19 (bij een volle pallet) en heeft 0,10 statiegeld

hansHalberstadt

Citaat van: Rinus op 13-01-2020  21:52 uMaar op Vichy wel, die koop je voor 0,19 (bij een volle pallet) en heeft 0,10 statiegeld

Citaat van: Hans007 op 12-01-2020  20:50 uJammer dat er voor dat type gelijk een pallet afgenomen moet worden. Met mijn 60 flesjes per batch is dat wat overdreven.

Andere tips welkom,


Brouwland:  Bierfles Vichy 25 cl, bruin, 26 mm, doos 24 st. € 10,95
Dan toch naar die van de Aldi?

Rinus

Citaat van: hansHalberstadt op 13-01-2020  21:57 u

soms kunnen we elkaar helpen als de reis afstanden niet te groot zijn. Ik ben nog niet zo ver dat ik al een pallet heb laten komen, maar als het ooit zover komt dan ben ik wel bereid om te delen. Ik zit in de regio Tilburg.

middelaersch

Citaat van: hansHalberstadt op 13-01-2020  21:45 uIk dacht niet dat er statiegeld zit op longnecks?

Daar ging ik vanuit. Als dat niet zo is dan geldt dat natuurlijk niet voor longnecks.
Maar in ieder geval wel voor BNR en steinies. Die kun je gewoon inleveren.

EBC

Ik begrijp die longnecks niet.

Ze zijn vaak duurder, niet altijd geschikt voor meermalig gebruik, hebben geen statiegeld, en zijn helemaal niet van hier.

Waarom toch ons eigen bier in een Amerikaanse fles?

tdp

Citaat van: EBC op 13-01-2020  23:12 uIk begrijp die longnecks niet.

Ze zijn vaak duurder, niet altijd geschikt voor meermalig gebruik, hebben geen statiegeld, en zijn helemaal niet van hier.

Waarom toch ons eigen bier in een Amerikaanse fles?

Hup, allemaal aan de BNR of Steinies!

Koen S

Ik gebruik altijd Westmalle-flesjes: niet kapot te krijgen en ik vind het geen straf ze leeg te drinken. Ik heb momenteel een bak of 15 staan (leeg of gevuld met eigen bier)

EBC

Citaat van: tdp op 14-01-2020  07:47 uHup, allemaal aan de BNR of Steinies!

Ik zou voor APOs gaan  ;D

Brambo

Over 2 jaar een pallet vichy flessen gekocht via een brouwerij. Iets van een 18cent per stuk dacht ik. En 10cent terug bij binnenbrengen. Beste investering ooit[emoji16]
Ik zou echt niet twijfelen als je er de (droge) plaats voor hebt.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk


Hans007

6 dozen van 24 stuks zijn binnen. Dit weekend weer bottelen [emoji4]

HermanH

Citaat van: Brambo op 14-01-2020  16:02 uOver 2 jaar een pallet vichy flessen gekocht via een brouwerij.
Heb ook een aanbieding gehad van die (3) gasten een paar maand geleden tijdens een bierproeving van hun, vond het wel tof dat ze het zelf voorstelden, kon zelfs een halve "lading" kopen, misschien doe ik het ooit nog wel eens, maar nu ik alle dagen thuis ben heb ik eigenlijk wel tijd om flesjes te kuisen, doch of ik het graag doe, da's een andere zaak...  :brouwen: :biersmile:

Heuvinger brouwerij

Citaat van: tdp op 14-01-2020  07:47 uHup, allemaal aan de BNR of Steinies!
Ik ben over gegaan naar Duitse flesjes 33 cl.
Merk nu dat die Veltins flesjes, behalve de hals met Veltins erop, ook weer afwijken in hoogte.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.