Waar te koop: Saccharomycodes ludwigii (alcohol arme gist)

Gestart door Jelmer P, 02-01-2020 09:44 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jelmer P

Heeft iemand een adres waar ik Saccharomycodes ludwigii gist zou kunnen kopen?

De gistbank van Weihenstephan is nogal duur. Of wellicht ken je een andere vergelijkbare gist. Of wellicht wil je samen de gist kopen.


Wolter

Citaat van: Jelmer P op 02-01-2020  09:44 uHeeft iemand een adres waar ik Saccharomycodes ludwigii gist zou kunnen kopen?

De gistbank van Weihenstephan is nogal duur. Of wellicht ken je een andere vergelijkbare gist. Of wellicht wil je samen de gist kopen.

Ik heb deze, als het goed is, nog in mijn gistbank in de vriezer. Zal ook even moeten kijken of ik daar nog een kolonie uit kan isoleren op plaat. Heb de komende weken niet veel tijd maar stuur maar even een pb. Dan kunnen we even contacten en zien wat ik nog heb..

breda82

Inmiddels is deze gist te verkrijgen bij een bekende webshop tegen een redelijke prijs, ga denk ik wel eens een bier proberen met deze gist.

Woozl

Citaat van: Wolter op 02-01-2020  10:19 uIk heb deze, als het goed is, nog in mijn gistbank in de vriezer. Zal ook even moeten kijken of ik daar nog een kolonie uit kan isoleren op plaat. Heb de komende weken niet veel tijd maar stuur maar even een pb. Dan kunnen we even contacten en zien wat ik nog heb..

Ik was hier ook naar op zoek..
Ze waren er even, maar ik zie ze nu niet meer.
Heb jij deze nog?

Groet,

Paul

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.