Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Waar te koop: Saccharomycodes ludwigii (alcohol arme gist)  (gelezen 1404 keer)

Offline Jelmer P

• Senior lid
  • Land: 00
Heeft iemand een adres waar ik Saccharomycodes ludwigii gist zou kunnen kopen?

De gistbank van Weihenstephan is nogal duur. Of wellicht ken je een andere vergelijkbare gist. Of wellicht wil je samen de gist kopen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Wolter

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Als het bier gesmurft is... smurfen we het bier..
    • Amsterdamse Brouw Vereniging de Bierkaai
Re: Waar te koop: Saccharomycodes ludwigii (alcohol arme gist)
« Reactie #1 Gepost op: 02-01-2020 10:19 u »
Heeft iemand een adres waar ik Saccharomycodes ludwigii gist zou kunnen kopen?

De gistbank van Weihenstephan is nogal duur. Of wellicht ken je een andere vergelijkbare gist. Of wellicht wil je samen de gist kopen.

Ik heb deze, als het goed is, nog in mijn gistbank in de vriezer. Zal ook even moeten kijken of ik daar nog een kolonie uit kan isoleren op plaat. Heb de komende weken niet veel tijd maar stuur maar even een pb. Dan kunnen we even contacten en zien wat ik nog heb..

Offline breda82

• Senior lid
  • Land: 00
  • Just experiment
« Reactie #2 Gepost op: 16-07-2020 15:15 u »
Inmiddels is deze gist te verkrijgen bij een bekende webshop tegen een redelijke prijs, ga denk ik wel eens een bier proberen met deze gist.

Offline Woozl

• Vol lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwerij 'De Hoender'
« Reactie #3 Gepost op: 05-01-2021 22:55 u »
Ik heb deze, als het goed is, nog in mijn gistbank in de vriezer. Zal ook even moeten kijken of ik daar nog een kolonie uit kan isoleren op plaat. Heb de komende weken niet veel tijd maar stuur maar even een pb. Dan kunnen we even contacten en zien wat ik nog heb..

Ik was hier ook naar op zoek..
Ze waren er even, maar ik zie ze nu niet meer.
Heb jij deze nog?

Groet,

Paul

Tags: