Brouwervaringen op social media

Gestart door ray81, 10-11-2020 22:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ray81

Af en toe kom ik eens iemand op social media tegen die zijn brouwervaringen deelt, maar er is vast nog veel meer. Ik vind dat er leuk om te kijken en volgen. Op dit forum hebben we - voor zover ik kan zien - geen plek om dit te verzamelen. Tot nu, want daar is dit topic voor bedoeld! Dus heb jij een account op social media, waar je je brouwervaringen op deelt? Deel het hier! Ook interessante accounts van andere mensen mag je hier delen, zo lang het maar accounts zijn die specifiek bedoeld zijn om brouwervaringen te delen.

Oscar

Pfff...zoek ff naar de juiste groepen op FB... Dit forum is anders als sociaal media... Op dit forum zit een goed zoekfunctie en is alles gerubriceerd... in FB groepen kun je zoeken, maar verder is het een zootje... ;)

ray81

Citaat van: Oscar op 10-11-2020  22:37 uPfff...zoek ff naar de juiste groepen op FB... Dit forum is anders als sociaal media... Op dit forum zit een goed zoekfunctie en is alles gerubriceerd... in FB groepen kun je zoeken, maar verder is het een zootje... ;)

Ik zoek geen groepen, ik zoek pagina's. Sommige hobbybrouwers maken een pagina/account aan voor hun hobbybrouwerij en delen daar vaak meer op dan hier op het forum. Bovendien hoeft het niet per se Facebook te zijn. Er is meer dan dat. Denk aan Instagram, Twitter, etc. Zo volg ik ook een paar hobbybrouwers hier uit de buurt.

Oscar

Citaat van: ray81 op 10-11-2020  22:52 uSommige hobbybrouwers maken een pagina/account aan voor hun hobbybrouwerij en delen daar vaak meer op dan hier op het forum.

Maar weinig/geen discussie... ;) :brouwen:

koffie

Citaat van: Oscar op 10-11-2020  22:37 uPfff...zoek ff naar de juiste groepen op FB... Dit forum is anders als sociaal media... Op dit forum zit een goed zoekfunctie en is alles gerubriceerd... in FB groepen kun je zoeken, maar verder is het een zootje... ;)
Citaat van: Oscar op 10-11-2020  22:58 uMaar weinig/geen discussie... ;) :brouwen:
Maar dat is allemaal niet waar hij om vraagt. Hij vraagt om wat info te delen, niet de mening van iemand die het maar kut vind.
Niet wat je zoekt, maar er is een Nederlandstalige groep op FB: https://www.facebook.com/groups/hobbybrouwers.uitwisseling/?ref=br_rs
Verder kan ik je helaas niet helpen aan pagina's. Moet die van mijzelf eerst maar eens nieuw leven inblazen :D

Gerb

Het zou inderdaad wel leuk zijn om een overzicht van websites of FB pagina's van leden te hebben. Mensen steken vaak ook veel tijd in het schrijven van verhalen over het brouwen en bouwen. Vaak is dat heel interessant en vermakelijk om te lezen. Ik heb zelf een pagina: www.huisbrouwerij-het-ferment.blogspot.com

tdp

https://kroezeboombierbrouwerij.wordpress.com al wordt het wel tijd dat ik deze eens goed onder handen neem!

Oscar

http://www.bier-brouwer.nl/  is mijn pagina...gemiddeld zo'n 17,5 duizend bezoekers per maand... :brouwen:

tdp

Citaat van: tdp op 11-11-2020  09:01 uhttps://kroezeboombierbrouwerij.wordpress.com al wordt het wel tijd dat ik deze eens goed onder handen neem!

Door deze post toch maar weer eens tijd en energie in deze site gestoken. Probeer vanaf nu met regelmaat te posten! En wanneer ik ik er aan toe kom, ook weer filmpjes te maken, blijft toch leuk om te delen!

ray81

Citaat van: tdp op 24-11-2020  09:04 uDoor deze post toch maar weer eens tijd en energie in deze site gestoken. Probeer vanaf nu met regelmaat te posten! En wanneer ik ik er aan toe kom, ook weer filmpjes te maken, blijft toch leuk om te delen!

Leuk, ik zal later vandaag eens kijken!

ExPeteriment

In de ledenlijst vind je in de kolom "website" bij veel leden een link naar hun brouwerij. Bij nogal wat eindigt de link in het luchtledige, maar ook veel met mooie, leerzame sites. Leuk eens doorheen te brouwsen.

beermenke

Leuke woordspeling, brouwsen,😀

jazon1963

Citaat van: Gerb op 11-11-2020  08:56 uHet zou inderdaad wel leuk zijn om een overzicht van websites of FB pagina's van leden te hebben. Mensen steken vaak ook veel tijd in het schrijven van verhalen over het brouwen en bouwen. Vaak is dat heel interessant en vermakelijk om te lezen. Ik heb zelf een pagina: www.huisbrouwerij-het-ferment.blogspot.com

Leuke overzichtelijk en leerzame site... ik volg..!!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.