Algemeen > Aankondigen gebeurtenissen

Brand bierbrouw wedstrijd 2020

<< < (2/4) > >>

langewout:
Toevallig heb ik 19 december nog een rondleiding gehad bij Brand bier in Wijlre. De micorbrouwerij is nog druk in de aanbouw, buiten muren staan nog niet eens. Tijdens de rondleiding kwam het gesprek op amateurbrouwen en vertelde ik dat ik zelf ook bier brouw, de man van de rondleiding attendeerde mij zelfs op de brand bierbrouwwedstrijd in 2020.  Dus ik neem aan dat er binnenkort meer bekend word gemaakt.

Martijn0172:
Ik heb me laten vertellen dat door de introductie/concurrentie van Budweiser en door EK2020 en andere grote activtiteren er geen amateur wedstrijd komt. Zoals jullie begrijpen hoop ik dat ik verkeerd geïnformeerd ben ....

Heuvinger brouwerij:

--- Citaat van: Martijn0172 op 30-12-2019  23:35 u ---EK2020
--- Einde van citaat ---
Wat is dat "EK2020", veldrijden, wielrennen?

middelaersch:

--- Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 31-12-2019  00:00 u ---Wat is dat "EK2020", veldrijden, wielrennen?

--- Einde van citaat ---

Schaatsen. Geloof ik. Of iets met een bal, zou ook kunnen. Maar ik denk schaatsen. :proost:

Heuvinger brouwerij:

--- Citaat van: middelaersch op 31-12-2019  00:03 u ---Of iets met een bal, zou ook kunnen.
--- Einde van citaat ---
Net nog aan gevoeld, ik denk niet dat de geur mijn lief aanstaat.
Kan er met mijn neus niet echt bij.
't Is die leeftijd, hé.

--- Citaat van: middelaersch op 31-12-2019  00:03 u ---Maar ik denk schaatsen. :proost:
--- Einde van citaat ---
Maar eh?
IJs hoort toch samen met bitterlemon in een glas?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie