Daltons vanaf heden van alleen gluren nu ook leden

Gestart door Dalton Brouwerij, 09-12-2019 19:38 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dalton Brouwerij

Goedenavond,

Wij Sander en Jeffrey, kijken al jaren op oa dit forum voor antwoord op crisis vragen en knagende onzekerheden voor, tijdens en na het brouwen.
We proberen al zo'n 5 jaar van alles uit op zoek naar de smaak in het bier die je graag wil bereiken.
Nu staat ons 13e bier te gisten.
Om ook eens een gerichte vraag te kunnen stellen of de mening van een ervaren te horen ons maar eens aangemeld.
De bijnaam Daltons kleeft aan onze achternaam door dat onze vader en 3 broers.. Tja je raad het al.
Uit de gein een keer Dalton brouwerij geroepen en het smoelt wel lekker dus we houden hem er in.
Wij zijn woonachtig in het Nederlandse Hasselt in Overijssel.
Begonnen met het complete starterspakket voor zelf brouwen wat langzaam maar zeker steeds meer ingeruild word voor betere spullen.
Onze smaakpapillen liggen hoofdzakelijk bij de tripels en quadrupels.
Erg gecharmeerd van gulden draak en stille nacht om maar meteen een streven neer te zetten.

Tot ziens in een toekomstig topic!

Groeten Sander en Jeffrey Hartman

Jacques

Welkom Sander en Jeffrey.

Zware en donkere bieren... Hebben jullie al van brouwerij De Moersleutel gehoord? Dat zijn 4 broers die super zware bieren brouwen in Alkmaar. Erg lekker. Bij de betere bierslijter zijn deze te koop.

Dalton Brouwerij

Volgens mij las ik een keer een stukje over die mannen in een bierblad, nog geen ervaring met het bier verder, maar als ik het tegen kom zal het vast niet lang duren.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.