Hallo, ik ben Kees

Gestart door Don Leopold, 06-12-2019 03:33 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Don Leopold

Hallo, ik ben Kees en kom uit Noordwijk en brouw nu bijna al een jaar bier.

Vorig jaar met de kerst leek het mijn vrouw en ik leuk om onze 2 zoons (19 en 22 jaar) een brouwpakket te geven, maar na de feestdagen toen ze ermee wilde beginnen kwamen ze er achter dat je met alleen een brouwpakket er niet was.
Er moesten nog wel wat spullen bij gekocht worden zoals een thermometer, SG-meter, een grote pan en een kroonkurkapparaat om maar wat te noemen.

Een vriend van me die ook brouwde heb ik toen maar eens om hulp gevraagd en hij had er wel zin in om ons te helpen met zijn brouwspullen die wij nog niet hadden.
Er werd een afspraak gemaakt en onze eerste brouwdag was een feit.

Mijn zoons bleken de brouwdag wel erg lang te vinden en waren tijdens het koken andere dingen aan het doen, ik ben toen die dag door het brouwvirus besmet geraakt en had er een nieuwe hobby bij !!
Sinds die dag brouw ik het bier en mijn zoons vinden het prima en genieten van het bier als het klaar is.

Mijn vriend heeft me veel geleerd en wees me ook op dit forum waar ik veel informatie en recepten vandaan heb gehaald.
Het leek me nu wel eens tijd om mezelf voor te stellen en eventueel meepraat op dit fantastische forum.

Jacques

Welkom op het forum Kees.

Mooi verhaal. Eigenlijk heb je jezelf een heel mooi cadeau gegeven.

middelaersch

Citaat van: Don Leopold op 06-12-2019  03:33 uVorig jaar met de kerst leek het mijn vrouw en ik leuk om onze 2 zoons (19 en 22 jaar) een brouwpakket te geven.....

Jajajaja.... zo schijnt dat met treintjes ook vaak te gaan  :proost:
Veel plezier met brouwen  :biersmile:

Don Leopold

Citaat van: Jacques op 06-12-2019  22:09 uWelkom op het forum Kees.

Mooi verhaal. Eigenlijk heb je jezelf een heel mooi cadeau gegeven.

Eigenlijk ben ik wel blij dat het zo gelopen is !!!

Don Leopold

CiteerJajajaja.... zo schijnt dat met treintjes ook vaak te gaan  :proost:
Veel plezier met brouwen  :biersmile:

Ja klopt, ik kreeg vroeger van mijn ouders een elektrische trein omdat mijn vader het zo leuk vond!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.