Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Dolium platte a koppeling 30 liter  (gelezen 757 keer)

Offline Edolem

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Dolium platte a koppeling 30 liter
« Gepost op: 01-12-2019 12:37 u »
Hoi,

We zitten in zuid Limburg, en hebben een partij dolium staan. Iemand interesse? We gaan ze denk ik per 3 of meer verkopen.

Waarom doen we ze weg: gekocht in een impulsaankoop en eigenlijk zetten we ze niet snel genoeg om. Dus we kunnen hobbybrouwera misschien wel helpen.
Kosten moet ik nog eens aan rekenen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline hobbyman

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Dolium platte a koppeling 30 liter
« Reactie #1 Gepost op: 05-12-2019 22:51 u »
Misschien iets concreter: Foto en prijs doet wonderen!

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #2 Gepost op: 05-12-2019 22:56 u »
Wat moet een hobbybrouwer nu met een dolium fust?  :weetniet: :weetniet: :weetniet:

Serge VL

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 06-12-2019 08:49 u »
Wat moet een hobbybrouwer nu met een dolium fust?  :weetniet: :weetniet: :weetniet:
De tapstang er uit prutsen (wat trouwens heel eenvoudig is) en gebruiken in de plaats van mandflessen, ze kosten minder, gaan nooit stuk, zijn bruin van kleur, makkelijk reinigbaar, zijn steeds vol bij het lageren daar je ze kan plat knijpen en er dan en volle stop kan op zetten, ...

Tags: