Black Friday verloting Inkbird

Gestart door Jacques, 24-11-2019 22:18 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joenedu

Nu ik weet hoe leuk het is om op afstand de vergisting te volgen, zou ik die ook wel via WiFi willen regelen! Het gaat nu via een STC-1000, maar die zou ik óf graag willen vervangen óf naar mijn vader willen doen, zodat die ook een gecontroleerde vergistingskast kan brouwen. Kan ik hem op bijna 70-jarige leeftijd toch nog proberen helemaal zelf zijn vergisting te doen (brouwen lukt al aardig!).

Markie Mark

Op de valreep lees ik deze mooie kans om een Inkbird te kunnen winnen. Lijkt me de ideale controller voor de ondergisters die op de planning staan en waarbij je wel nauwkeurig de temperatuur onder controle moet kunnen houden.

Jacques

De winnaars zijn bekend:
Wifi ITC-308 - reactie 15 - forumlid Walsingham
ITC-310T-B - reactie 83 - forumlid JJohaN

Ik zal de Inkbird op de hoogte stellen van de e-mailadressen van Walsingham en JJohaN.

Van harte gefeliciteerd. Graag horen we hoe de Inkbirds bevallen.

Delirium


joenedu


GekkeGwuido

Gefeliciteerd aan de lucky (ink)birds...
Dan zelf maar aan de Black Friday mania meegedaan voor de Wifi versie

Inkbird

De Black Friday-korting is al online op Amazon.de  ^-^ ^-^
29/11/2019   8:40 - 20:40
Nog zeven uur te gaan.

ITC-308 Verwarming Koeltemperatuurregelaar
25% korting, slechts € 28,49
https://amzn.to/2QZNTFe

Wifi ITC-308 Verwarming Koeltemperatuurregelaar
25% korting, slechts € 41,99
https://amzn.to/35zaVHc

hobbybob

Wifi versie € 42? Dat is geen black aanbieding

Op Ebay € 36.

Jacques

Citaat van: hobbybob op 29-11-2019  14:12 uWifi versie € 42? Dat is geen black aanbieding

Op Ebay € 36.

Je vergeet de invoerrechten en btw...

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/internetaankopen/content/hoeveel-betaal-ik-de-douane-als-ik-iets-koop-bij-buitenlandse-webshop

hobbybob

Zat er bij mij niet bij destijds ;-)

Jacques

Citaat van: hobbybob op 29-11-2019  17:17 uZat er bij mij niet bij destijds ;-)

Dan heb je geluk gehad. Zelf heb ik diverse keren meegemaakt dat de postbezorger ineens ontvanger was van invoerrechten en btw. Een punt om in de gaten te houden als je wat bestelt buiten de EU.

hobbybob

Hmm geluk is iets anders.

Jarenlang vanuit China besteld sateliet gerelateerd, altijd goed gegaan totdat ik besloot dat iedere keer 1 tot 5 items toch wel veel gedoe was, dus ik 50 items gekocht, daar ging het mis en gelijk de "winst" van de eerdere bestellingen als sneeuw voor de zon vertrokken.

Tip:
 - China post is beter dan DHL als verzendoptie.
 - Als je hetzelfde item op ali kan vinden kies dan EU warehouse.
- Vraag de verkoper om het item als " gift"  te laten registreren.

Jacques

Citaat van: hobbybob op 29-11-2019  22:10 uHmm geluk is iets anders.

Jarenlang vanuit China besteld sateliet gerelateerd, altijd goed gegaan ...

Ik heb minder goede ervaringen. Het is regelmatig goed gegaan maar ook vaak mis.

Verder heb je als in Europa besteld garantie... En heb je je spullen sneller in huis.

Ger Debije


JJohaN

Thanks, ben er erg blij mee. Was nogal een verassing dat je online kennelijk echt dingen kan winnen
 :) Bedankt voor de actie, En zal zeker nog wel even laten hoe de Inkbird bevalt.

Walsingham

Joepie! Wat leuk, ik ga hem zeer goed kunnen gebruiken  :biersmile:

Trippelken

Gefeliciteerd, veel plezier ermee!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.