Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht: filterheks met filterkuip  (gelezen 582 keer)

Offline joerisch

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Gezocht: filterheks met filterkuip
« Gepost op: 19-11-2019 23:54 u »
Goedenavond,
Heeft iemand nog een filterkuip met filterheks liggen in de buurt van Delft? Ik zoek er een zoals: https://www.braumarkt.com/catalog/product/view/id/2296/s/filterkuip-met-rvs-mattmil-filterheks-spiraal-5008740/
Om wat geld te besparen als brouwende student zou ik hem graag tweedehands over kopen :)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Berry

• Eerste berichten geplaatst
  • *
Re: Gezocht: filterheks met filterkuip
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2019 11:57 u »
Goedemorgen,

Die van mij gaat in de verkoop ivm aanschaf Grainfather.
Mocht je nog interesse hebben dan hoor ik het graag.

Groeten,

Berry

Offline lier

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwerij brouwkip
« Reactie #2 Gepost op: 23-11-2019 16:27 u »
Goedemorgen,

Die van mij gaat in de verkoop ivm aanschaf Grainfather.
Mocht je nog interesse hebben dan hoor ik het graag.

Groeten,

Berry

Weet je het zeker, ik gebruik een filterheks in mijn Grainfather ipv de standaard filter

Offline Berry

• Eerste berichten geplaatst
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 25-11-2019 21:42 u »
Dat is inderdaad wel interessant! Kun je aangeven wat je hebt gebruikt als koppelstuk tussen de Grainfather en filterheks? Dan ga ik dat de komende brouwsessie eens testen.

Offline lier

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwerij brouwkip
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2019 00:01 u »
Dat is inderdaad wel interessant! Kun je aangeven wat je hebt gebruikt als koppelstuk tussen de Grainfather en filterheks? Dan ga ik dat de komende brouwsessie eens testen.

Ik heb van een reserve rubber aansluitstuk van het originele filter het uiteinde geknipt en dat in het T-stuk van de filterheks gestoken en zo aangesloten, werkt als een zonnetje.

Tags: