Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Klimaatkasten te koop  (gelezen 815 keer)

Offline Arjendv

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Klimaatkasten te koop
« Gepost op: 12-11-2019 11:59 u »
Bij deze nog even wat extra info en plaatjes van de klimaatkasten die ik te koop heb:

Wegens overstap op een ander systeem heb ik mijn 2 klimaatkasten beschikbaar. Beide kasten koelen en verwarmen uitstekend en worden bestuurd met een stc1000 externe temperatuurregelaar.

In de ene kast past een 30 liter fastferment (en ook gewone gistvaten) en de andere passen gewonen gistvaten. Beide kunnen zowel 30 liter als 50 liter vaten houden.

De ene kast verwarmt iets sneller de andere kast koelt iets dieper (gaat naar bijna 0)

Prijs per stuk: 90,-

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Trippelken

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Klimaatkasten te koop
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2019 13:02 u »
Waar op te halen?

Grtn

Offline PDGRRR

• Vol lid
  • Land: nl
  • Magis fortuna quam sapientia